Gå til innhold

Anbefalinger av Snikskyter-filmer?


Steelz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker jeg så en eldre film fra kampen om Stalingrad som handlet om noen russiske snikskyttere som skøyt på tyskerne. Bra film.

8439478[/snapback]

Tenkte på den jeg og. Film om andre verdenskrig. Var en tysk sniper som ble helt og til slutt var det han mot en russisk super-offiser-drepe-alle-fyr. Noen som vet hva den heter?

Lenke til kommentar
Husker jeg så en eldre film fra kampen om Stalingrad som handlet om noen russiske snikskyttere som skøyt på tyskerne. Bra film.

8439478[/snapback]

Tenkte på den jeg og. Film om andre verdenskrig. Var en tysk sniper som ble helt og til slutt var det han mot en russisk super-offiser-drepe-alle-fyr. Noen som vet hva den heter?

8448017[/snapback]

 

He he det er akkurat den filmen det blir nevnt i tråden flere ganger på rad nemlig Enemy At The Gates

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Silent Trigger, eller Silent Trigger: Siste Oppdrag som den heter på norsk, med Dolph lundgren. Dolphman er festelig i tillegg så har han en assgrym riflekanonting.

Lenke til kommentar
Anbefaler sterkt "shooter" eller snikskytter på norsk, som går på kino as we speak. Så den ikveld og synes den var kanonbra.

8489032[/snapback]

 

Veldig enig, noe som jeg også konkluderer med i 1 post :innocent:

8493346[/snapback]

 

:blush: Oops, sånn går det når man ikke leser skikkelig før man svarer. Da må jeg gå på andrevalget mitt, som andre også har foreslått. Sniper med Tom Berenger og Billy Zane. Den er også sjef i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...