Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!


Anbefalte innlegg

Hyggelig at du bringer opp navnet mitt til diskusjon altså ss, men beskjeden som jeg er så skal jeg overlate det til andre.. For å bringe diskusjonen et skritt videre; filmen din var helt knall! Noe av det beste jeg har sett på lenge;D

 

Det var virkelig hyggelig.

 

For de som ikke helt vet hva vi snakker om så har jeg produsert en film i mediekunnskap nå sammen et klippe andre (inkl. broren til "milt"). Navnet på filmen er Skogsdauden og jeg gir link her snarlig for nedlastning :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det D70s på skolen? Trodde det bare var D40, jeg :hmm:

 

Vi på medier har i allefall tilgang til D70 kameraer

Ahh, okey. Har bare sett fjollete 91-jenter med D40, jeg :p

 

hahaha Milt :p Vet hvem du snakker om.

Kamp om og få en av de få D70´ne hver gang vi har foto

Men ska vi låne med oss de hjem må vi vell drasse rundt med den "lille" kofferten?

 

For de som ikke helt vet hva vi snakker om så har jeg produsert en film i mediekunnskap nå sammen et klippe andre (inkl. broren til "milt"). Navnet på filmen er Skogsdauden og jeg gir link her snarlig for nedlastning :D

 

Dere som lager film sammen med Trygve?

Endret av Husee
Lenke til kommentar
Men Simen, vet du om man kan låne med seg kamera bare for og ta bilder, liksom. Uten og ha noen oppgave eller noe?

Har ikke peiling, jeg. Har aldri lånt kamera på skolen før. Eller jeg gjorde det i grunnkurs før jeg kjøpte meg D70 selv. da hadde de 5-6 år gamle Konica Minolta kompaktkameraer til utlån. Da var det hæla i taket og tenna i tapeten for de fleste av oss :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...