Gå til innhold

Har blitt svindlet, hva gjør jeg!


Anbefalte innlegg

Jeg var dum nok til å la meg overtale til å betale brukeren "tyholta" eller "gerd west" på forskudd for en PS 3 siden har jeg ikke hørt noe. Hva gjør jeg er det mulig å få fatt i ip adressen eller spore tilbake på andre måter? Om noen har opplevd noe lignede ta kontakt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Google navn/nick i håp om at vedkommende er registert på andre forum, finn telefonnummer, sjekk mot 1985/1881 og få adresse..

 

Mail admins/hjelpelinjen for hjelp til å undersøke hvem dette er.

Husk at alle kan registrere seg som bruker ved hjelp av fem minutter på biblioteket.. Så det med IP-adresse vet jeg ikke hvor mye det vil hjelpe. Men alle monner drar.

 

Ring gjerne til foreldre (om vedkommende er under 18), mas.. og hvis ikke? Vel.. et overbevisende besøk med "div" store kompiser funker

alltid. Sett hardt mot hardt!

Lenke til kommentar

Anmeld forholdet til politiet. Har du et kontonummer å forholde deg til, så vil nok politiet finne ut det de trenger å vite. I tillegg loggfører vi alt av hendelser i bruktmarkedet, og denne informasjonen utleveres til politiet ved etterspørsel.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
ja du har konto nret, bare og gå i banken og høre hvem eigeren av det er, så ringer du han og ber han betale deg tilbake ellers blir det anmeldelse=)

Hehe,tror du skal slite litt med å få disse opplysningene fra banken... :-)

Ikke egentlig, siden du har kontonummeret kan du gå til banken...

 

1. Si at du skal sette inn 10kr på det nummeret, da sier de navnet for å "bekrefte" at det er riktig person du skal sende til.

 

Eller:

 

2. Si at du skal sette inn 10kr på det nummeret, du får en kvittering med navn og alt.. mener å huske jeg fikk det..

 

Eller:

 

3. Gå til politiet, si du har blitt svindlet, de sjekker opp kontonummeret og du får nok vite hvem det er ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...