Gå til innhold

På utkikk etter nytt headset - visse krav.


Anbefalte innlegg

Har lenge hatt Koss PortaPro, men da kvaliteten på dette headsettet er mildt sagt

elendig (lydkvaliteten er konge), er jeg på utkikk etter noe annet.

 

Har følgende krav:

- Skal være LETT Å DRA MED SEG over alt

- Ikke dyrt, så billig som mulig

- Veie lite, ikke se ut som om jeg har to mursteiner på hodet.

- GOD lydkvalitet. Jeg hører mye på metal, så derfor er bla. bass veldig viktig.

 

edit; NEI, jeg skal ikke ha noe slags form for plugger.

 

Takk for alle svar!!

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestilt Sennheiser PX200. Spent på hva de kan levere. PX100 er jo et litt billigere alternativ.

 

Eventuelt kan du vurdere Beyerdynamic DT231. De skal ha fått god omtale på forumet.

 

Om du vil ha tester av de forskjellige hodetelefonene jeg har nevnt er det bare å søke på google. Headsetnavn + review ;)

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer K26P i spill (fps som counter strike) og med rock/punk musikk? :)

8438699[/snapback]

Da tror jeg at jeg hadde valgt større klokker til spill, men til musikk fungerer de veldig bra

8449898[/snapback]

Yup, when the headphones are going to sit there for hours on end, you need something that goes *around* your ear rather than presses against it. 'Course, when it comes to rock/punk, Grado is supposed to be the king of this particular hill (as far from "reasonable-priced" as one can get though :( ). I got a pair of iGrados, easy to drive, punchy sound but *very* open. AKG 26P are much better in this respect, they isolate quite well, especially given their size.

Lenke til kommentar

K26P er litt mer behagelige om du bøyer bøylen litt. De klemmer veldig hardt rett ut fra esken, noe som ikke er nødvendig, men veldig kjekt om man vil jogge eller sykle med dem.

 

Det er forresten virkelig synd at Grado koster så mye i Norge, ligger rundt tusenlappen i butikken her, men man får enkelt tak i et par nye til rundt 400kr i USA. Ikke uten grunn at jeg har forsøkt å få tak i et par pent brukte.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...