Rata101 Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Er litt synd at det ikke er lov å selge kontoen sin. Jeg har en lvl 60 Tauren Hunter som bare ligger der, på en server eller noe. Hadde vært like greit om noen andre kunne tatt seg av han. 8431252[/snapback] Ring Gilde og hør
fatalicus Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 (endret) I følge amerikanse EULA så kan du selge accounten din, så lenge alt som fulgte med når du kjøpte spillet, går videre til kjøperen, og kjøperen godtar ToS og EULA. Den europeiske EULA derimot sier at det ikke er lov å selge account eller noe med accounten din... Endret 20. april 2007 av fatalicus
Anathema Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 I følge amerikanse EULA så kan du selge accounten din, så lenge alt som fulgte med når du kjøpte spillet, går videre til kjøperen, og kjøperen godtar ToS og EULA. Den europeiske EULA derimot sier at det ikke er lov å selge account eller noe med accounten din... 8432286[/snapback] Greit, takk for oppklaringen.
Nstin Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Lvle på egenhånd er jo kjempegøy da! Dette blir jo som å kjøpe seg bil og farte rundt uten førerkort. 8429967[/snapback] Kjøpe bil å farte rundt uten førerkort er jo enda mer morro da.
AnewZ Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 I følge amerikanse EULA så kan du selge accounten din, så lenge alt som fulgte med når du kjøpte spillet, går videre til kjøperen, og kjøperen godtar ToS og EULA. Den europeiske EULA derimot sier at det ikke er lov å selge account eller noe med accounten din... 8432286[/snapback] Greit, takk for oppklaringen. 8432298[/snapback] Du må være litt forsiktig med tanke på å kjøpe/bytte acc.. f.eks du må få mail-addressen han brukte når han laga accounten osv.. Viss han vil kan han ta tilbake accounten med eit hemmeligt password som det er muligt å lage ( så vidt jeg har forstådd det ) .. Når jeg spillte wow hadde jeg vel passordet til ca 10 gmembers og andre som jeg kjente, men var alltid skeptiskt til og gje ifra min acc.. Kan lett bli lurt på slikt. Så vær oppmerksom og viss du skal kjøpe bør du snakke masse me han og forsikre deg om at han ikke er en scammer
endhan Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 takker får alle svar trur ikke eg kjøper
Acurus Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 IBTL!!................. 8431493[/snapback] Hva betyr IBLT? 8431569[/snapback] IBTL = I Beat The Lock?... tror nok du ikke har nok poeng i Nerde språk der Det er nok mer vanlig og oversette det med In before the lock.
SnusHanen Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Har hørt begge forklaringene, men blitt til at jeg bruker I beat the lock. Same shit tbh
Zlash Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 I følge amerikanse EULA så kan du selge accounten din, så lenge alt som fulgte med når du kjøpte spillet, går videre til kjøperen, og kjøperen godtar ToS og EULA. Den europeiske EULA derimot sier at det ikke er lov å selge account eller noe med accounten din... 8432286[/snapback] Kan da en europeer kjøpe en amerikansk account? Eller kan en amerikaner kjøpe en europeisk account?
fatalicus Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Ingen kan kjøpe en europeisk account, men alle kan kjøpe amerikansk... jeg tror i hvertfall det blir riktig, siden EULA sier bare noe om å selge accounten, ikke å kjøpe ^_^
alinor Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Hmm hva er lovligheten hvis du gir accounten til noen og han donerer penger til deg? Samme prinsipp som det gratis skole greiene hvor foreldre ikke kan gi penger for at barna skal på f.eks leirksole, men de kan donere pengene anonymt.
Kiruk Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Du kan kjøpe account hvis alt som var der da du kjøpte den er med (cd'er osv), men karakterene var ikke der så da er det vel strengt talt ikke lov å selge account med characters på?
fatalicus Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 lest post nummer 2 på denne siden Zenzen, og se hva jeg skrev der.
Lmthaman Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 eg lure på om det går ann å kjøpe en spiller en lvl 60?? på låvligt vis?? Er det plasser på internett ?? som selger? Takker for alle svar 8428820[/snapback] kanskje litt dårlig formulering ute å går. men når jeg leser topic og første post så får jeg intrykk av at det er meneskehandel det er snakk om her..
H-Frame Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 (endret) Ville holdt meg unna å kjøpe account da, er mye bedre å levle opp selv, da lærer man å spille skikkelig, og fungerer mye bedre i gurpper osv senere i spillet Endret 24. april 2007 av Kandalf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå