Gå til innhold

Skal kjøpe 22 tommer


Anbefalte innlegg

Ny skjerm tid, skulle gjerne hatt en 22 tommer widescreen med HDCP støtt og muligens pviot men da må mann vel opp i 24 tommer så er ganske så mye dyrere eller?

Sett på disse to skjermene:

https://prisguiden.no/product.php?productId=61542

https://prisguiden.no/product.php?product_id=62686

 

Er de noe og satse på? Hvis jeg burde gå for noe annet så er jeg åpen for forslag.

 

Edit: Åja prisen skal ligge på sånn rundt tre lapper...

 

Takk....

Endret av vikke-viking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Har ikke funnet noen skjermer i den størrelse og prisklassen der som har Pivot funksjon.

Billigste 24" med den funksjonen ligger på ca. 6400.- som er en del over ditt budsjett.

 

Generelt er 22" rundt 3000.- rimelig ribbet når det gjelder fysiske justeringsmuligheter.

Velger du en 20" derimot får du mye mere fysisk justeringsmulighet, vet ikke om det er aktuellt for deg?

 

Ellers har jeg personlig den LG 22" som du linker til, og jeg er godt fornøyd med bildet på den.

Farger og kontrast er veldig bra, det eneste å sette fingeren på er vertikal betraktningsvinkel. Skal ikke så langt over skjermen før farger/kontrast endres en del. Sideveis er det mye bedre, ikke noe problem å sitte flere ved siden av hverandre å ha bra bilde.

Synest foten er litt simpel, litt vinglete samt at jeg kunne tenke meg høydejustering.

 

Vil tro Samsung sin er ganske lik bildekvalitet på, vet ikke om foten er litt mere solid. Men ikke noe høydejustering på den heller.

 

 

 

Nettulf

Lenke til kommentar

Kan virkelig anbefale LG L226WTQ-WF.

 

Kjøpte den inn med en ny maskin jeg bygde for en kamerat forrige uke og den overrasket meg voldsomt med tanke på prisen.

Ingen tegn til etterslep, bra farger og kontrast, lite baklys, fint design med smal ramme, HDCP over DVI.

 

Den har nok ikke alle justeringsmuligheter man gjerne skulle ønske, men uansett sterkt anbefalt!

Lenke til kommentar
Men når det gjelder begge LG skjermene både den som jeg visten og den som nahojdat viste er det en kontrast på 3000 mens på samsungen er det 1000, er dette noe som har mye og si?

8449135[/snapback]

 

Nå har jo Samsungen 1000:1(DC 3000:1) i kontrast. Hva nå DC står for. Om det er "DC" LG nevner for reklamens skyld er de jo det samme :hmm:

 

Se på spesifikasjonene på Samsungs side selv :D

 

Skal selv kjøpe skjerm og nå ble det litt vanskelig, trodde Samsungen var en vinner over alt annet, men nå må jeg jo undersøke mer :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...