fiskum Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Hei! Jeg har i det siste prøvd forskjellige innstillinger av de parametrene som skal ha noe med aim å gjøre i bf2, men jeg synes ikke det blir noe mye bedre. Senest i dag er det en fiende 2 meter foran meg hvor jeg tømmer et magasin i han, og hører han blir truffet av minst halvparten og spruten står, men han blir ikke skadet? Følgende parametre har jeg forandret på: SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.065000 SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 70 Sånn som jeg har fortstått det, fra lesing her og der, er begge de parametrene med på å kalkulere hvor personen er, visuelt, til en hver tid, mens egentlig er treffsonen en annen plass. Hvis jeg har fortstått det riktig er poenget at disse skal være på samme plass til en hver tid, sånn at det du ser og sikter på er det samme? De tallene har jeg forresten satt til nettopp de verdiene, da jeg har hørt at de skal noenlunde korrespondere til ping'en du vanligvis spiller med. Jeg spiller som regel rundt 50-70, men hørte at hvis man stilte de for lavt, ville objektene bevege seg hakkete, og da ble det i hvert fall vanskelig å treffe Er det noen som har noe mer erfaring med innstillinger av disse, og som har merket stor forskjell? Eventuelt er det andre ting man kan endre på for at man skal "treffe" bedre uten at det har noe med selve aimen til spilleren å gjøre? Håper noen får noe vettugt ut av dette og kan svare
El Matador Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Du spiller på for dårlige servere, eller det er stor trafikk på linja de / Leverandøren din sitt nett. Prøv å spill på servere med rundt 20 i ping, da vil du merke at det virkelig går an å ta headshots ved å sikte på modellen.
Fiskeoppdretter Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Jeg har også samme problemet av og til Tror det er det samme problemet som når man skyter med tvgm, og den går rett i gjennom helien, eller hva man skal skyte ned Men jeg ligger på stabil ca 37 i ping på tv2-servere. Har aldri hatt lavere enn 30 ping (utenom lan ^^ )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå