larsemannen Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 (endret) Som emne tittel .. Noen som vet om en eller annen butikk i skien porsgrunn som selger snuff? var på narvesen butikkene i porsgrunn og jeg så ikke en snuff boks i noen av hyllene.. når ejg spurte visste de ikek hva det het engang? Edit: Leifer Endret 19. april 2007 av larsemannen
Yavel Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 jo det er det jeg har fåt tak i det mange ganger men veldig vanskelig og få tak i men her i byen er det sikkelig miljø får snuff
AiKi Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Han mener nok snuff som i nikotinpulver som inntas gjennom nesen ved "sniffing".
Løve Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Vel, skal du ha tak i det i Porsgrunnsområdet pleier det å henge en del shady folk(les: narkomane) rundt i den parken ved Charlie kino.
larsemannen Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 hvrofor skulle de narkomane ha det? vi snakker ikke om kokain... :!:
larsemannen Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 kompisen min bruker å kjøpe på narvesen sa han men glemte å spørre hvem narvesen da....
Abnegation Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Heh, så en kamerat legge en stripe på bordet og sniffe det i seg på fest en gang Hadde det ikke vært for at det var av mørk farge hadde jeg begynt å lure litt..
Gjest Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Snuff er fjortiss. Men litt godt på en måte. De selger det i narvesen, som jeg vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå