Gå til innhold

Svenske telenorkunder får fastpris abo.m


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HMm,. men nutel har jo lansert et helt likt abo med samme prisen, billigere faktisk..

8421211[/snapback]

Og de har telenordekning så i praksis er dette bedre enn telenors tilbud:)

8422545[/snapback]

Norge og Sverige har ikke samme kronekurs. Så telenor sitt tilbud i Sverige er bedre enn Nutel sitt tilbud i Norge. 599 Swedish kronor = 525.223287 Norwegian kroner

Lenke til kommentar
HMm,. men nutel har jo lansert et helt likt abo med samme prisen, billigere faktisk..

8421211[/snapback]

 

Greit nok at Nutel har lansert et lignende, men jeg vet ikke helt om jeg tør binde meg i 12 måneder til Nutel.. Kjenner ikke så godt til de.

 

Hadde derimot en av de godt kjente laget et slikt tilbud hadde jeg slått til.

Lenke til kommentar
HMm,. men nutel har jo lansert et helt likt abo med samme prisen, billigere faktisk..

8421211[/snapback]

 

Greit nok at Nutel har lansert et lignende, men jeg vet ikke helt om jeg tør binde meg i 12 måneder til Nutel.. Kjenner ikke så godt til de.

 

Hadde derimot en av de godt kjente laget et slikt tilbud hadde jeg slått til.

8427272[/snapback]

 

 

Enig der.

Lenke til kommentar
Dårlig av Telenor.. De er flinke til å melke pupp, det skal de ha...

De tør aldri å være førstemann med slike revolusjonerende ting som dette. Det går utover oss konsumer mens de basker seg i pengesekken.

8420798[/snapback]

 

De har det jo i Sverige, så de har jo begynt med dette :p Og Telenor har vært først med det aller meste her til lands.

 

De har konsumenter i Sverige også...

Norge er nok ikke et særlig lønsomt land for de i forhold til de kundene de har i andre land, de må jo egentlig markedsføre like mye og når ut til ferre potensielle kunder. Men de satser alikevel rimelig stort her, er vel viktig å ha en sterk hjemmebase.

Lenke til kommentar

Hos Nutel vil du bli plaget med reklame:

8. Reklame

Ved å akseptere disse avtalevilkårene samtykker kunden samtidig i å motta reklame fra Nutel og Nutel sine samarbeidspartnere på sin mobiltelefon. Dette kan være (men begrenser seg ikke til) i form av SMS, MMS og tale.

Lenke til kommentar
Hos Nutel vil du bli plaget med reklame:
8. Reklame

Ved å akseptere disse avtalevilkårene samtykker kunden samtidig i å motta reklame fra Nutel og Nutel sine samarbeidspartnere på sin mobiltelefon. Dette kan være (men begrenser seg ikke til) i form av SMS, MMS og tale.

8443014[/snapback]

 

Er dette et lovlig avtalevilkår?

Lenke til kommentar
Hos Nutel vil du bli plaget med reklame:
8. Reklame

Ved å akseptere disse avtalevilkårene samtykker kunden samtidig i å motta reklame fra Nutel og Nutel sine samarbeidspartnere på sin mobiltelefon. Dette kan være (men begrenser seg ikke til) i form av SMS, MMS og tale.

8443014[/snapback]

Hvor fant du det? Det står ikke noe sånt i avtalevilkårene for Nutel 3x0 jeg finner på nettet.

Lenke til kommentar
Hvor fant du det? Det står ikke noe sånt i avtalevilkårene for Nutel 3x0 jeg finner på nettet.

8445771[/snapback]

http://www.nutel.no/nutel/toppmeny/mobil/3...l/avtalevilkaar

Se helt nederste punkt.

 

Kommer inn der hvis du fra deres forside velger: Mobil -> 3x0 Mobil (i meny til venstre) -> Avtalevilkår (i meny til venstre)

8446062[/snapback]

Men det er jo ikke de avtalevilkårene du godtar når du kjøper abbonementet, så den der er ugyldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...