Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir man feit av å ligge i koma?

Gjest bekymretgutt22

Anbefalte innlegg

Gjest bekymretgutt22
Skrevet

Dama mi ligger i koma serru og jeg er bekymret for at siden hu bare ligger i ro at ho blir feit når ho våkner.

Non som vet om det er my dritt i de slanga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dama mi ligger i koma serru og jeg er bekymret for at siden hu bare ligger i ro at ho blir feit når ho våkner.

8419888[/snapback]

Serr?? :hrm:

Nei, de gjør ikke det..

Skrevet

Hvorfor ligger denne under sex og samliv?

Når du ligger i koma er intravanøst du får, det er regulert til å dekke behovet for næring i kroppen, så tipper nei

Skrevet

8419888[/snapback]

Har litt problemer med å ta deg seriøst. Dama di ligger i koma og det du tenket på er om ho er feit når ho våkner? :nei:

Skrevet

Dette høres fryktelig useriøst ut. Uansett; hvis man ligger lenge i ro blir man ikke nødvendigvis feit, men musklene kan bli veldig svekket. Derfor legger man vel kanskje på seg litt etterpå, siden man ikke får beveget seg så mye.

Skrevet

Får jeg spørre hva som sjedde med henne?

Blir ikke feit av å ligge i koma, legene vet hva som puttes i henne, lurer du på akurat hva som er i det hu får så bare spør legen :)

Skrevet

Jeg synes du skal gjøre det slutt uansett, hun fortjener ikke en som deg! Hun ligger i koma, og alt du tenker på om hun ikke må bli feit ellers dumper du henne? :no:

Skrevet

ekke no alvorli da. sjønneru ikke at jeg liker fresht.

Skrevet

ekke no ulykke eller no farli da, det er medisin som er årsaken.

Skrevet

Om dette var en seriøs tråd, ville trådstarter sikkert kunne spørre legen på sykehuset der hun ligger.

Jeg vil få be dere alle om ikke å poster "Er du seriøs" i slike tråder. Om de ikke er det er dere i så fall bare med på å mate et troll.

Denne tråden stenges.

Geir :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...