Gå til innhold

Passere sperren på wow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er ikke forumsmesterskap i modenhet folkens. Kan ikke bare de som vet noe svare på trådstarters spørsmål?

8424205[/snapback]

 

har allerede gitt en link som løser problemet hans. Kan godt gå litt mer i dybden..

 

Utdatert... Se litt lenger ned på sida

 

GLHF! :ph34r:

 

Edit: er ikke på skolen nå (duh), så kan ikke få sjekket at alt er riktig, men kan sjekke og oppdatere i morra..

Endret av Ocularis
Lenke til kommentar
litt care at du skriver det, har du ikek noe godt og komme med, så trenger du ikke svare, right? btw takk ocularis

8419790[/snapback]

 

Jeg har noe godt å komme med ^_^

 

Drit i å prøve å komme forbi blokeringene..

 

På skolen her, så har vi blokkert WoW på både skolenettet og elevenes nett. (går på samme linje, men to forskjellige nettverk)

Vi har faktisk god grunn til det også... vi har andre ting som trenger båndbredden en spill... f.eks de som trenger den til å gjøre skolearbeide.

Jeg vet at WoW ikke tar opp mye båndbredde, men når 10-15 personer begynner å spille, så merker du det fort på linjen, når det samtidig er 200-300 som sitter og jobber på nettet, så ofrer vi heller de som spiller.

 

vi betaler ikke 13k i måneden for å gi elevene en linje å spille på, men for å gi rundt 1000 elever og 150 ansatte en godt linje til å jobbe på.

 

Har du fri time så akn du jobbe med lekser, så du har mer fritid når du kommer hjem.

du kan spørre læreren om å få gå ut og nyte solen.

finn på noe, og ikke prøv å bryte skolens reglemang i prosessen.

Lenke til kommentar
Du kommer sikkert til å se tilbake med stolthet på alle de bortkasta årene og studielånet som henger over deg, som du brukte til å spille WoW på skolen istedet for å faktisk studere, og ødela karakterene dine.

8419462[/snapback]

 

Ser du er født i 77.. Skole er noe helt annet nå en hva det sikkert var når du gikk på skole.. Nå for tiden er det MANGE timer på skolen hvor det ikke skjer noenting i det hele tatt..

8419491[/snapback]

Jeg sier bare: Takk & pris for alle reformene som har vært siden da slik at alle får en bedre utdanning i dagens, tydeligvis briljante, skolesystem. :thumbup:

Lenke til kommentar
Får beskjed om at "This version of SocksCap has expired, please download a newer version from www.xxxxxx.com "

 

Men den linken de gir funker ikke.. Fikk du det til å funke med den du lasta ned?

8427440[/snapback]

 

Bare gå på pcen sin kalender, sett tiden tilbake et år eller to og wolla den expire greia er borte! :D

Lenke til kommentar

Faktisk... Så kan flere hundre personer fint spille wow uten at du merker det på linja, er når folk starter å laste ned ting at du merker det..

Er med å arrangere et LAN-party to ganger i året hvor vi har 4MB linje ut og inn på ca 100 personer.. Kan regne med at 50 av dem spiller wow, og linja er fortsatt like rask.

Lenke til kommentar
Får beskjed om at "This version of SocksCap has expired, please download a newer version from www.xxxxxx.com "

 

Men den linken de gir funker ikke.. Fikk du det til å funke med den du lasta ned?

8427440[/snapback]

 

Bare gå på pcen sin kalender, sett tiden tilbake et år eller to og wolla den expire greia er borte! :D

8427523[/snapback]

 

Lol var så lett ja :!:

 

928 dager til SocksCap expirer nå :) Satte klokka til 2004

Lenke til kommentar
litt care at du skriver det, har du ikek noe godt og komme med, så trenger du ikke svare, right? btw takk ocularis

8419790[/snapback]

 

Jeg har noe godt å komme med ^_^

 

Drit i å prøve å komme forbi blokeringene..

 

På skolen her, så har vi blokkert WoW på både skolenettet og elevenes nett. (går på samme linje, men to forskjellige nettverk)

Vi har faktisk god grunn til det også... vi har andre ting som trenger båndbredden en spill... f.eks de som trenger den til å gjøre skolearbeide.

Jeg vet at WoW ikke tar opp mye båndbredde, men når 10-15 personer begynner å spille, så merker du det fort på linjen, når det samtidig er 200-300 som sitter og jobber på nettet, så ofrer vi heller de som spiller.

 

vi betaler ikke 13k i måneden for å gi elevene en linje å spille på, men for å gi rundt 1000 elever og 150 ansatte en godt linje til å jobbe på.

 

Har du fri time så akn du jobbe med lekser, så du har mer fritid når du kommer hjem.

du kan spørre læreren om å få gå ut og nyte solen.

finn på noe, og ikke prøv å bryte skolens reglemang i prosessen.

8427502[/snapback]

 

 

WoW tar MINDRE enn 2kb's up & down. Nå med 20 stk som bruker det har du en hele 40 kb / s up and down.

 

Om dere faktisk betaler 13 000 NOK for nettet i måneden så har dere en ekstrem linje som mest sanns er 1 gb up & down.

 

SO QQ (om dere merker 40kb up & down, vel lol sitter på moden dere?)

Lenke til kommentar
Får beskjed om at "This version of SocksCap has expired, please download a newer version from www.xxxxxx.com "

 

Men den linken de gir funker ikke.. Fikk du det til å funke med den du lasta ned?

8427440[/snapback]

 

Bare gå på pcen sin kalender, sett tiden tilbake et år eller to og wolla den expire greia er borte! :D

8427523[/snapback]

 

Lol var så lett ja :!:

 

928 dager til SocksCap expirer nå :) Satte klokka til 2004

8427539[/snapback]

 

 

Hvis du gjør det der, får du f.eks ikke logget på msn.. Les siste posten min, ny link til oppdatert sockscap der :ph34r:

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
litt care at du skriver det, har du ikek noe godt og komme med, så trenger du ikke svare, right? btw takk ocularis

8419790[/snapback]

 

Jeg har noe godt å komme med ^_^

 

Drit i å prøve å komme forbi blokeringene..

 

På skolen her, så har vi blokkert WoW på både skolenettet og elevenes nett. (går på samme linje, men to forskjellige nettverk)

Vi har faktisk god grunn til det også... vi har andre ting som trenger båndbredden en spill... f.eks de som trenger den til å gjøre skolearbeide.

Jeg vet at WoW ikke tar opp mye båndbredde, men når 10-15 personer begynner å spille, så merker du det fort på linjen, når det samtidig er 200-300 som sitter og jobber på nettet, så ofrer vi heller de som spiller.

 

vi betaler ikke 13k i måneden for å gi elevene en linje å spille på, men for å gi rundt 1000 elever og 150 ansatte en godt linje til å jobbe på.

 

Har du fri time så akn du jobbe med lekser, så du har mer fritid når du kommer hjem.

du kan spørre læreren om å få gå ut og nyte solen.

finn på noe, og ikke prøv å bryte skolens reglemang i prosessen.

8427502[/snapback]

 

 

WoW tar MINDRE enn 2kb's up & down. Nå med 20 stk som bruker det har du en hele 40 kb / s up and down.

 

Om dere faktisk betaler 13 000 NOK for nettet i måneden så har dere en ekstrem linje som mest sanns er 1 gb up & down.

 

SO QQ (om dere merker 40kb up & down, vel lol sitter på moden dere?)

8427541[/snapback]

Greit, jeg overdrev litt med hvor mye båndbredde det bruker for å for å få frem et poeng, men du skjønner hva jeg mener ikke sant?

 

ps. your-freedom er blokert på skolen her så det vil hjelpe lite for de som prøver det ^_^

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
litt care at du skriver det, har du ikek noe godt og komme med, så trenger du ikke svare, right? btw takk ocularis

8419790[/snapback]

 

Jeg har noe godt å komme med ^_^

 

Drit i å prøve å komme forbi blokeringene..

 

På skolen her, så har vi blokkert WoW på både skolenettet og elevenes nett. (går på samme linje, men to forskjellige nettverk)

Vi har faktisk god grunn til det også... vi har andre ting som trenger båndbredden en spill... f.eks de som trenger den til å gjøre skolearbeide.

Jeg vet at WoW ikke tar opp mye båndbredde, men når 10-15 personer begynner å spille, så merker du det fort på linjen, når det samtidig er 200-300 som sitter og jobber på nettet, så ofrer vi heller de som spiller.

 

vi betaler ikke 13k i måneden for å gi elevene en linje å spille på, men for å gi rundt 1000 elever og 150 ansatte en godt linje til å jobbe på.

 

Har du fri time så akn du jobbe med lekser, så du har mer fritid når du kommer hjem.

du kan spørre læreren om å få gå ut og nyte solen.

finn på noe, og ikke prøv å bryte skolens reglemang i prosessen.

8427502[/snapback]

 

 

WoW tar MINDRE enn 2kb's up & down. Nå med 20 stk som bruker det har du en hele 40 kb / s up and down.

 

Om dere faktisk betaler 13 000 NOK for nettet i måneden så har dere en ekstrem linje som mest sanns er 1 gb up & down.

 

SO QQ (om dere merker 40kb up & down, vel lol sitter på moden dere?)

8427541[/snapback]

Greit, jeg overdrev litt med hvor mye båndbredde det bruker for å for å få frem et poeng, men du skjønner hva jeg mener ikke sant?

 

ps. your-freedom er blokert på skolen her så det vil hjelpe lite for de som prøver det ^_^

8427638[/snapback]

 

 

Hjelper lite å prøve å lage et poeng når det ikke finnes et poeng, overdrevet eller ikke.

 

 

 

Samme måte dere blokkerer msn? For det funker mot noen med 2 sekunders it/pc erfaring :o

 

 

Kan bare sette opp en proxy hjem til deg selv på samme måte som YF, husker ikke helt programmet men anyway.

 

Hvilken skole er dette? Hadde vært morro å prøvd ^^ (nesten hobby å se hvordan man kommer seg forbi skole sperringene tbh)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...