Gå til innhold

Klarer pc'en min å kjøre det kommende Crysis?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, slik ser innmaten i pc'en min ut:

AMD Athlon 64 X2 4200+

Asus A8N32-SLI Deluxe

Corsair XMS3200 TWINX DDR400 2048 MB (2x1024)

Hiper HPU-4B580

Nec ND-3550

XFX GeForce 7900 GT 256 MB Extreme Edition

Og til slutt, Kabinettet (har det uten glass på siden).

Kunne jeg noensinne drømme om å kjøre det kommende Crysis på minst medium grafikk? :)

Btw: har ikke overklokket.

Endret av JohanStendal
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det tror jeg nok, men du vil jo ikke få utnyttet at spillet er lagd for DirectX 10.

Jeg har sammenlignbare specs, jevnt over litt høyere bare, og kjører Oblivion på fullt, så noe håp må det vel være.

Endret av -Turin_Turambar-
Skrevet (endret)

Og videre skulle -Turin_Turambar- selvfølgelig fortelle deg at du ikke får kjørt DX10 pga skjermkortet ditt ikke er kompatibel med DX10.

Endret av überGoliath
Skrevet (endret)

off.. så for å kunne kjøre det noenlunder så bør jeg kjøpe meg et dc10 kompitabelt skjermkort og Vista?

og btw; crysis ligger nok en klasse over oblivion : p

Endret av JohanStendal
Skrevet
off.. så for å kunne kjøre det noenlunder så bør jeg kjøpe meg et dc10 kompitabelt skjermkort og Vista?

8416413[/snapback]

selv om det er mange som henger rundt på internett og snakker om DX10 og sånt er det egentlig veldig få som har peiling på det. min ambefaling er å vente til spille kommer ut. hvis det kjører greit så er det ikke noe problem, hvis du er misfornød kan du altids oppgradere til et dx10 kort da.

Skrevet
Hva har egentlig PSU, kabinett og DVD rom med systemkrav å gjøre?  :ph34r:

8416445[/snapback]

Skal man være veeeldig pirkete, så er det nok et minimunskrav på hastigheten på DVD-spilleren. Men siden den er sikkert mer enn 4x så tror jeg ikke det lenger er relevant :p

Skrevet
Om rigget får nok strøm, det er godt nok ventilasjon og at spillet kommer på DVD.

8416517[/snapback]

Om støm og ventilasjon hadde vært et problem hadde han nok opplevd det i andre sammenhenger også. :p

Skrevet

8416413[/snapback]

selv om det er mange som henger rundt på internett og snakker om DX10 og sånt er det egentlig veldig få som har peiling på det. min ambefaling er å vente til spille kommer ut. hvis det kjører greit så er det ikke noe problem, hvis du er misfornød kan du altids oppgradere til et dx10 kort da.

8416506[/snapback]

Joda, men det er bare det at det kommer til å koste en god del.

men om jeg bestemmer meg for å oppgradere, tror du jeg får solgt skjermkortet mitt? om så, for hvor mye da? det er ca. et år gammelt.

Om rigget får nok strøm, det er godt nok ventilasjon og at spillet kommer på DVD.

8416517[/snapback]

Om støm og ventilasjon hadde vært et problem hadde han nok opplevd det i andre sammenhenger også. :p

8416587[/snapback]

men WHATEVER DA : P

sa det bare for at jeg tenkte det var like greit.

Skrevet
Recommended Requirements

CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)

Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent

RAM: 1.5Gb

HDD: 6GB

Internet: 512k+ (128k+ upstream)

Optical Drive: DVD

Software: DX10 with Windows Vista

Ser folk hva som skurrer her?! :wee:

Skrevet
Recommended Requirements

CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)

Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent

RAM: 1.5Gb

HDD: 6GB

Internet: 512k+ (128k+ upstream)

Optical Drive: DVD

Software: DX10 with Windows Vista

Ser folk hva som skurrer her?! :wee:

8416978[/snapback]

nei, hvada?

Skrevet
DX10 with windows vista :(

8417324[/snapback]

aha :)

8417341[/snapback]

Går nok ann å kjøre det på recomended settings uten Vista og DX10, bare at du ikke får DX10 i spillet..

Gjest medlem-105082
Skrevet

De systemekravene som er nevnt over er ikke offisielle systemkrav fra CryTek. Det er systemkrav som "vi" har satt sammen.

Skrevet (endret)
De systemekravene som er nevnt over er ikke offisielle systemkrav fra CryTek. Det er systemkrav som "vi" har satt sammen.

8421112[/snapback]

det kan godt hende, men de er nok ikke så langt ifra...

Endret av JohanStendal
Gjest medlem-105082
Skrevet

8421112[/snapback]

det kan godt hende, men de er nok ikke så langt ifra...

8421129[/snapback]

Nei, det er sant. De er satt sammen etter uttalelser fra CryTek og andre. CryTek har f.eks sagt at det skjermkortet kjører Crysis fint på nokså høye settings. Dog så har de ikke sagt oppløsning, men man regner ut sånn ca.

Men de er nok ikke langt ifra de rette nei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...