slettet_konto Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 hva er egentlig hardware krav for FreeBSD ? sitter å vurderer å legge in freeBSD på en nokså gammel maskin her . vet jeg har lest om hardware krav for FreeBSD før , men har lett i FreeBSD handbook men finner ikke noe der
j-- Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Mitt googlesøk: http://www.google.no/search?q=freebsd+hardware+requirements 2.2 Hardware Requirements Om du ikke finner det du leter etter der ville jeg nok lest litt mer på linkene google ga
slettet_konto Skrevet 18. april 2007 Forfatter Skrevet 18. april 2007 tenkte jeg skulle bruke den på en gammel P3 med 196mb ram , helt "base" installasjon
Emancipate Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Ikke hva du skal bruke den PÅ, men TIL. Men P3 med 196 mb ram er utmerket. Det er jo en "nesten ny" maskin
slettet_konto Skrevet 18. april 2007 Forfatter Skrevet 18. april 2007 jeg vill ikke påstå den er ny da men
mpolden Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Den kommer til kjøre det aller meste egentlig, det er først når du begynner å hive på KDE/Gnome eller andre tunge skrivebordsmiljøe at det kan bli litt tungt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå