Gå til innhold

Jessica Alba har ny hund- men hvilken rase?

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ser ingen hund jeg?

8415118[/snapback]

Aaaw, jeg skulle si det. Men enig, hvilken hund er det dere snakker om?

Edit: Denne?

post-99500-1176913705_thumb.jpg

Edit mkII: Hva ser han til høyre der på? :hmm:

Endret av lago
Skrevet

Beklager at jeg bumper denne tråden men her er en like vakker Jessica med like kule hunder.

Det første som slo meg var at Jessica Albas hund kunne være en Catahoula Leopard Dog siden den har glassøyne, men jeg tror det er en Amerikansk Pit Bull Terrier.

Skrevet
Ser ingen hund jeg?

8415118[/snapback]

Aaaw, jeg skulle si det. Men enig, hvilken hund er det dere snakker om?

Edit: Denne?

post-99500-1176913705_thumb.jpg

Edit mkII: Hva ser han til høyre der på? :hmm:

8415133[/snapback]

Herregud den var dårlig, men jeg ler, så det er vel kanskje på tide å legge seg.

Skrevet

Det er hvertfall ingen pitbull som noen nevner her. De er små, hvite og utrolig stygge i trynet.

Heller ingen bulldog. De er enda mindre og har mye "løs hud" og et skikkelig "innskrumpet" annsikt om noen forstår meg.

Kunne ha vært en boxer, med neeeei....

Skrevet
Heller ingen bulldog. De er enda mindre og har mye "løs hud" og et skikkelig "innskrumpet" annsikt om noen forstår meg.

8460473[/snapback]

Du er jo helt på jordet. Synes nå den ligner veldig på en Amerikansk Bulldog jeg da men. Ser her for å se hvordan de ser ut

Amerikansk Bulldog

Skrevet

Det er ingen offisiell rasestandard for pitbull og amerikansk bulldog fordi utseende varierer veldig mye. Synes Alba sin hund var litt lite massiv til å være amerikansk bulldog.

Skrevet
Det er ingen offisiell rasestandard for pitbull og amerikansk bulldog fordi utseende varierer veldig mye. Synes Alba sin hund var litt lite massiv til å være amerikansk bulldog.

8460615[/snapback]

Må man huske at det bare er en valp da. Valper i alle raser har en tendens til å være endel mer pinglete frem til de blir voksne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...