olemedkrutt Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Er fullt prot specced, jeg skal være healer i lvl 70. Akkurat nå tar det jævlig lang tid å drepe mobs, burde jeg respecce til noe for å drepe mobs fortere, samtidig som jeg er healing klar i lvl 70?
Instict Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 har ikke peiling på paladin talents, men vil tro at både holy og protection er dårlig mens du lvler. Du kan jo respecce på nytt når du er klar for å leke heal/buffbot.
Rostad Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Er en del i guildet som gjør det slikt/ gjorde det slik og det tok lengre tid det. Finne groups, vanskelig iogmed at ingen vil ha deg med i 70 instancene som regel, dette tar lengre tid enn og da ut og drepe noen mobs/queste med prot ifølge dem.
World Of Warcraft Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Jeg vill holdt meg i prot fram til 70 for så å respecce
RainZer Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 (endret) Jeg vill holdt meg i prot fram til 70 for så å respecce 8409774[/snapback] ja, også specce holy/prot når du dinger. veldig mange som er glad i den sanctity aura (riktig skrevet?) hvis du skal være healer i raid å sånn. er ihvertfall min erfaring etter masse lan med å titta bort på skjermen til en kamerat som joina en guild som healer i kara for litt sia Edit: Jeg har jo en pala selv og jeg har hittil 5/16/27 (for de som er pala skjønner sikkert poenget med det), men jeg å skal specce sånn da jeg kommer til 70. Endret 17. april 2007 av RainZer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå