John-Abruzzi Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 Det du gjør. - Skru tomgangsskruen sånn at sykkelen har lavt turtall (sånn at den går på veldig lavt turtall) - Skru lufteskruen HELT inn. Ikke "stram" skruen, har du skrudd den helt inn så går den ikke lengre inn! - Skru derretter lufteskruen 2 omdreininger ut. Så må du finstille lufteskruen. Dette gjør du ved at du vrir litt på skruen sånn du merker at det blir høyere turtall (VELDIG følsom, bruk GOD TID!). Når du ikke får høyere turtall er du ferdig. Skru opp tomgangsskruen sånn at sykkelen ligger på et greit turtall. - Det du kan gjøre for å sjekke at den er sikkelig innstilt det er å kjøre en liten tur på 1-2 minutter, så skrur du ut tennpluggen, hvis pluggen er sjokoladebrun så er den riktig innstilt! Lykke til! 8412876[/snapback] dette var bra men la oss si vi skrur begge skruene helt inn, hvor langt skal jeg skru de ut igjen sånn ca
kimmen12 Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Vell.. Du kan ikke skru tomgangsskruen helt inn, eller dvs. enten kommer du til å få et sabla høyt turtall eller sykkelen dør ut. Tomgangskruen skrur du helt inn, derretter 3 omdreininiger ut. Dette er hovedprinsippet.
John-Abruzzi Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 det skjer ikke no når jeg skrur på tomgangs skruen
John-Abruzzi Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 ok.....nå går den fint men den er høy på tomgang......og når jeg skrur på tomgangsskruen skjer det ingentin.........skal jeg skru den inn eller ut for å daue den litt..... må jeg vente lenge før det skjer no?
daruu Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Er du sikker på at du har skrudd på riktig skrue? lufteskruen er den som er nærmest sylinderen!
John-Abruzzi Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 (endret) Er du sikker på at du har skrudd på riktig skrue?lufteskruen er den som er nærmest sylinderen! 8522593[/snapback] what? "dere" har jo sagt at den skruen som er til venstre er blandingsskruen og den til høyre er tomgang? nå er jeg forvirra :S https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=143696 hvilken er vilken? Endret 2. mai 2007 av Bodybuilder
daruu Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 (endret) Er du sikker på at du har skrudd på riktig skrue?lufteskruen er den som er nærmest sylinderen! 8522593[/snapback] what? "dere" har jo sagt at den skruen som er til venstre er blandingsskruen og den til høyre er tomgang? nå er jeg forvirra :S https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=143696 hvilken er vilken? 8522612[/snapback] Edit: jeg så på bildet, å kan bare konkludere med at den til venstre må være tomgansskruen, og den på høyresida blandingsskruen. Endret 2. mai 2007 av daruu
daruu Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 slik mener du? (1111444444) 8522698[/snapback] omvendt ifra det tror jeg, men det er vanskelig å si bare ved å se på bildet.... men du hører om det er tomgansskruen eller blandingskruen du skrur inn! Hvis den ruser seg så skrur du inn tomgangsskruen ihvertfall
John-Abruzzi Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 javel? jeg merker ingen ting når jeg skrur pp den til venstre, men merker mye på den til høyre....
daruu Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Da kan det være at den høyre er tomgangsskruen... Jeg tror du bare bør se bort ifra det jeg har skrevet egentlig, for jeg er så trøtt at jeg såvidt står på beina....
John-Abruzzi Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Da kan det være at den høyre er tomgangsskruen... Jeg tror du bare bør se bort ifra det jeg har skrevet egentlig, for jeg er så trøtt at jeg såvidt står på beina.... 8522796[/snapback] ok....
John-Abruzzi Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 kan dysa være problemet? har den dysa som fulgte med i std kiten
daruu Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Ett råd jeg kan gi deg er å registrere deg på Mopedportalen.com Det får du mye bruk for når du skrur/kjører moped
John-Abruzzi Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Ett råd jeg kan gi deg er å registrere deg på Mopedportalen.com Det får du mye bruk for når du skrur/kjører moped 8522906[/snapback] ja jeg er registrert der..... jeg spør der jeg da
-Petter- Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Da kan jeg også komme med et tips, viss du ikke vet hvilken av de som er tomgang eller luft er det ikke vits en gang, da klarer du heller ikke å stille den inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå