asux Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 (endret) Hey, Klanen min ACE trenger litt hjelp. Vi har navnet A.C.E men har ikke funnet på noe ACE kan stå for.. eneste som er viktig er at det ikke høres helt f*kka ut og at det har noe med spill og gjøre.. kan være ganske fjernt men ikke helt offtopic Takk for all hjelp *Emnefelt redigert av moderator* Endret 27. april 2007 av Zeph
Matsemann Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Prøv andre veien: Finn et kult navn, og lag forkortelse av det. Ellers står ACE for Accumulated Cyclone Energy, eller ett ess (kortstokk).
asux Skrevet 17. april 2007 Forfatter Skrevet 17. april 2007 Prøv andre veien:Finn et kult navn, og lag forkortelse av det. Ellers står ACE for Accumulated Cyclone Energy, eller ett ess (kortstokk). 8407768[/snapback] Ace står opprinnelig for Kortstokk eller og drepe 5 spillere på¨en runde i en match
asux Skrevet 17. april 2007 Forfatter Skrevet 17. april 2007 Må ikke stå for noe men når det står A.C.E er ikke spørsmålet om det står for noe så uvanlig..
neadii Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Synes alltid slike tråder er så teite, jeg. Eneste tipset jeg kan gi deg er at du og de i klanen din skal bruke fantasien og finne på noe sammen.
Jooakim Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 For all del ikke ta med følgende ord i klannavn: Norwegian, killers eller assasinaters. Klan banan - KB|
Mr. Fiskum Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Synes alltid slike tråder er så teite, jeg. Eneste tipset jeg kan gi deg er at du og de i klanen din skal bruke fantasien og finne på noe sammen. 8408060[/snapback] Kunne ikke vært mer enig! Sipi: Alle som går med nicke med assasin er som regel surfefolk på css, og ja, jeg hater de..
asux Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 -_- lal offtopic deluxe ..|.. -_^ ..|.. takk for alle svar så langt..
Anathema Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Ace er jo Britisk slang for "supert", "Veldig bra" osv. Fungerer uten noe mer til seg det.
aleks tho Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Ahh, takk Sipi. Fant nettop ut hva jeg skal kalle klanen min. Norwegian Killer Assassinators. Litt on topic, kom ikke på noe som passet til ACE.
Raijin Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 (endret) Advanced Cerial Entity? Addicted Counterstrike Elephant? Hva med Advanced Counter Elite? Det jeg kommer på nå i farten. Edit: Action Centered Entity? Are Computers Endangered? All Competition Eliminated Arranged Contemporary Establishment Kan jo putte inn Explorer eller Executor/Eliminator hvis dere foretrekker det. Endret 22. april 2007 av Raijin
flopflop Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Addicted Counterstrike Elephant? 8437781[/snapback] Takk, du fikk meg akkurat til å hoste-le så jeg sprayet buser over skrivebordet. (jeg er tett i nesen og klein)
............... Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 <|*_:;=``>skillz`` th4t`` killz<-1337-.*_>
asux Skrevet 22. april 2007 Forfatter Skrevet 22. april 2007 haha raijin Beste jeg har hørt på lenge.. kommer nok til og bruke en av de der addicted counterstrike elephant..: Jimmy? (slipp jimmy fri)
Batnobbit Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 (endret) All Clown Emoes nei jeg bare tuller. A Clown Erection eller skal dere ha mer seriøst? Edit: Burde kansje vær A Clowns Erection glemte og skrive det Endret 24. april 2007 av x-nobbit
pasilac Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 (endret) Hehe.... Mange bra her, tror vi må ha en avstemning i klanen, så får vi se hva folk vil ha. Eller så kan vi la folk stemme her på forumet hvis det stemning for det. Endret 23. april 2007 av pasilac
asux Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 gi din stemme! Alienated CSS Extremist Advanced Cerial Entity Addicted Counterstrike Elephant Action Centered Entity All Competition Eliminated Are Computers Endangered Advanced Counter Elite All Competition Eliminated Arranged Contemporary Establishment A Clown Erection hvem er best?? hold det ontopic plz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå