Gå til innhold

Netherdrake quest chain

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tar ikke noe særlig lengre tid å få 5000g enn 900g tok på lvl 60.

8405327[/snapback]

Jo, fordi da jeg kom til lvl 60 var jeg enda ikke med i en raidgruppe. Nå er jeg i en gruppe som raider 5 dager i uken, og i tillegg til jobb og søvn, får jeg ikke mange timer til å grinde gold til mount..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8405327[/snapback]

Jo, fordi da jeg kom til lvl 60 var jeg enda ikke med i en raidgruppe. Nå er jeg i en gruppe som raider 5 dager i uken, og i tillegg til jobb og søvn, får jeg ikke mange timer til å grinde gold til mount..

8405879[/snapback]

Da er det snakk om prioritering.

Skrevet

8405327[/snapback]

8405879[/snapback]

Da er det snakk om prioritering.

8405887[/snapback]

Bla bla bla bla..

Skrevet
Som sagt tidligere i en annen tråd; swift flying er ikke for casuals.

8404357[/snapback]

Enhver idiot kan klare 6k gull. Hvis ikke: l2p.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Mitt utsagn er basert på at du prioriterer pengesankingen like mye nå som på 60..

Gjest Slettet-lQle7N2M
Skrevet

Den vanlige netherdraken er ikke raskere en vanlig epic lying mount. men Arlmored nether drake som du far fra arenaen har en speed increase pa 310%

Skrevet
Selv har jeg swiftmount, 2.2k i banken og kjøpt meg til exalted med Aldor, helt uten noen form form grind. Det finnes andre måter å få tak i WoW penger på enn grinding.

8404705[/snapback]

Og for oss som er "lovlydige" spillere og ikke vil bryte EULA, er ikke dette et godt alternativ...

8404754[/snapback]

Det finnes andre måter å få tak i gull enn å grinde eller å kjøpe av glodfarmors.

Skrevet

Sier bare Herbs og selge/DE alt av Greens du får.

Har ikke noe problemer med å skaffe meg penger - har 2.3k nå i 67 og kjøper meg alt jeg trenger, men selger dog alt jeg finner også.

Skrevet

saken er at man tjener ikke 5k gull på quest i TBC. Jeg er ikke sikker men jeg vil tro det kanskje dreier seg om 3-4k gull alt i alt..men en del går bort i repair osv mens man levler.

Personlig så satt jeg meg som mål å spare til epic fly fra første dag og ikke bruke gull på noe annet. Denne planen gikk til helvete når jeg så lionheart blade. Da droppet jeg min 350 skilled alchemy og tok opp BS. Og få BS til 350 kostet med rundt 1.2-14.k gull og det var i tillegg til at jeg farmet mats med min alt i en ja..3 ukers tid. Men ok hadde jeg ikke satstet på sverdet så hadde jeg sannsynligvis hatt flygende epic i dag men men...sverdet var uansett myyye viktigere for meg å få.

Jeg har sagt til guildet at jeg ikke gidder å joine noen raidgruppe før jeg har epic fly og bruker omtrent all min tid på gull-innbringende ting...som quester, instance grupper pga quester der:) og farming etter motes.

Men cluet er at jeg spiller en del mindre før og sporadisk..derfor er jeg mest opptatt av å gjøre ting i wow enten alene eller i pick ups:)

Uansett så stresser jeg mer med å skaffe 5k gull enn eg gjorde med 900k gull på lvl 60.

Skrevet
Selv har jeg swiftmount, 2.2k i banken og kjøpt meg til exalted med Aldor, helt uten noen form form grind. Det finnes andre måter å få tak i WoW penger på enn grinding.

8404705[/snapback]

Og for oss som er "lovlydige" spillere og ikke vil bryte EULA, er ikke dette et godt alternativ...

8404754[/snapback]

Bryter du EULA'en om du bruker Auction House aktivt?

Skrevet

Å jeg husker de månede når man så en med epic mount så tenkte man "OH WTF ARE YOU LIEK GWAD?" (For ca 2 år sia :p)

900 gold var EKSTREMT mye før, mer en 6000 gold er per dags dato glatt.

Men etter de adda så mye ting og tang i det neste halvåret etter få hadde epic mount ble det ikke så rare anyway.

Skrevet
Som sagt tidligere i en annen tråd; swift flying er ikke for casuals.

8404357[/snapback]

Enhver idiot kan klare 6k gull. Hvis ikke: l2p.

8406059[/snapback]

så alle healers/tanks må l2p ? =)

Skrevet

latterlig lett å skaffe gull til epic mount :yes:

bare gjør alle quests man ikke alerede har gjordt i outland.. tok meg 3 dager med quests å skaffe ca 5500 gull...

tips hvis man ikke er lvl 70 enda.. prøv å lvl mest mulig i instance så man har masse quests igjen i lvl 70... de fleste gir 15-30 gull pr quest + greens som selger for 2-10 gull

Skrevet

8404705[/snapback]

8404754[/snapback]

And who the hell cares ?...Hadde fått dårligere samvittighet dersom jeg brukte all fritid på å farme etter penger og glemt å bruke tid på dama og ungen enn om jeg kjøpte gull og var med på raid 3 gang i uka og thats it.,

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

8404705[/snapback]

8404754[/snapback]

And who the hell cares ?...Hadde fått dårligere samvittighet dersom jeg brukte all fritid på å farme etter penger og glemt å bruke tid på dama og ungen enn om jeg kjøpte gull og var med på raid 3 gang i uka og thats it.,

8410928[/snapback]

Ikke spor av med det tullet da!.

uansett 5,2k er mindre en hva 900 gull var før. Uansett tar det nok litt tid for de som bruker penger på andre ting. Prioteringer.

and btw

. Both Horde and Alliance will have their own special type of mount, but there are also mounts that will be extremely rare even among the most powerful characters. The nether drake is one of these.

Fra Wow Eu

Endret av KRAFortune
Skrevet

. Both Horde and Alliance will have their own special type of mount, but there are also mounts that will be extremely rare even among the most powerful characters. The nether drake is one of these.

Akkurat den der er outdated og refererer til armored arena drage. Man kan ikke kalle noe for extremly rare om det kan skaffes tildels lett på 2 uker:)

Å få arena drage er extremely rare ja. Men vanlig drage blir kun rare. Begge er jo epic da men dere skjønner poenget.

Skrevet

Det å skaffe gull fra quests er nok en smule oppskrytt men men. Som oftest er det 11.50 gull eller noe for omtrent alle quest etter man er blitt 70 både i shaowmoon valley og netherstorm.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Akkurat den der er outdated og refererer til armored arena drage. Man kan ikke kalle noe for extremly rare om det kan skaffes tildels lett på 2 uker:)

Å få arena drage er extremely rare ja. Men vanlig drage blir kun rare. Begge er jo epic da men dere skjønner poenget.

8411161[/snapback]

tildels lett over 2 uker? I beste fall kan du få den etter 2 uker men da skal du spille mye. De mener nok Netherdrakes i tillegg til armored samt nye som eventuelt kommer senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...