Overguard Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Spoilers inside! Kopiert ifra WoW-Eu forum. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ( Copy from the US forums ) You must have completed the Neltharku series of quests to get neutral with netherwing, have 300 riding skill, and (maybe) completed the Teron Gorefiend questline. The first quest starts at Mordenai in Netherwing fields, from there he sends you to talk to the leader of the Dragonmaw orcs. The Orcs base is on Netherwing ledge right on the E for netherwing. Once you get there you get several quests "A slow Death" (daily)-250 rep. Get Fel glands from the netherskates around netherwing ledge and use them to poison the dragonmaw peons. Netherdust pollen (herbalist)- collect 40 netherdust pollen and turn them in, I'm assuming there is an equivalent quest for every gathering profession-250 rep. Netherwing crystal (daily)- collect 40 netherwing crystals from the flayer mobs on the island-250 rep Great Netherwing Egg Hunt (repeatable)-very rarely you'll find a netherwing egg (I've found 2 so far, both off of herbs). The first one you turn in is worth 385 rep (human) and all turned in afterwards are 275 human rep Not so friendly skies (daily)-fly to the path between netherwing ledge and netherwing fortress and kill the mobs flying past to get 10 quest items to turn in-250 rep All Daily quests are repeatable once a day, and you can do 10 a day maximum. As you gain a higher standing with the faction the number of quests you can do increases, with the new quests giving more rep per turn-in. It's still not really very clear, but we do know it's a long grind and not a Tier 0.5 type quest chain. below is a link to some screenies, scroll down http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...958737910&sid=1 or http://i88.photobucket.com/albums/k188/Jus...1607_065348.jpg http://i88.photobucket.com/albums/k188/Jus...1607_065405.jpg http://i88.photobucket.com/albums/k188/Jus...1607_065457.jpg http://i88.photobucket.com/albums/k188/Jus...1607_065518.jpg http://i88.photobucket.com/albums/k188/Jus...1607_070602.jpg http://i88.photobucket.com/albums/k188/Jus...1607_065428.jpg
Sneglen Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Og jeg som hadde håpt at jeg kunne begynne med 225 riding Da slipper jeg vel forsåvidt å tenke på å få tak i rep med enda en faction, men når jeg skal gjøre det er vel stedene overfarmet eller noe i den dur Litt skuffende at det ikke er en annen type questlinje =/
Erlec Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Blir vansklig å skaffe den, men kansje verdt det =)
elf_man Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Dette blir litt som de winterspring saberene. Mounten gjør ikke noe de vanlige mounts ikke kan, den bare ser anderledes ut. Litt kjipt egentlig, men men :/
Xeenon_ Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Da var det enda en faction man slipper å bry seg med.
Are.......... Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 (endret) Dette blir litt som de winterspring saberene. Mounten gjør ikke noe de vanlige mounts ikke kan, den bare ser anderledes ut. Litt kjipt egentlig, men men :/ 8403539[/snapback] Er det ikke slik at netherdraken flyr mye raskere? Mer som travelinga i Azeroth? Er det forresten bare jeg som synes det blir litt for lett å skaffe den? Endret 17. april 2007 av Are..........
Phalanx Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Det er arena rewarden som kommer til og fly fortere, denne du kan skaffe gjennom quests/rep blir som en helt vanlig 280% flying mount.
Are.......... Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Det er arena rewarden som kommer til og fly fortere, denne du kan skaffe gjennom quests/rep blir som en helt vanlig 280% flying mount. 8403726[/snapback] Ah. Da så
Acurus Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Aww, hadde håpa dette kunne bli et alternativ til å farme/bruke 5k gull. Men det gjorde det vist ikke..
random_wannabe Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Som sagt tidligere i en annen tråd; swift flying er ikke for casuals.
gamer73 Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 i følge en på test realm så vil det ta ca to uker å "farme" til dragen:) Og siden mange av questene bare kan gjøres 1 gang pr dag så regner jeg med at enhver casual kan klare dette relativt greit...i hvertfall på en tre ukers tid. Og jeg fikk for meg at også dette kunne gjøres solo. Dvs man trenger hjelp til den første delen vet jeg. Den som fører deg til neutral. Men den er jeg ihvertfall ferdig med for lenge siden) Problemet er at jeg så og si har sluppet opp for quest å gjøre og jeg har bare 3k gull:( og farme etter primals for salg er kjedlig og tar faktisk myyye tid.
elf_man Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 i følge en på test realm så vil det ta ca to uker å "farme" til dragen:) Og siden mange av questene bare kan gjøres 1 gang pr dag så regner jeg med at enhver casual kan klare dette relativt greit...i hvertfall på en tre ukers tid. Og jeg fikk for meg at også dette kunne gjøres solo. Dvs man trenger hjelp til den første delen vet jeg. Den som fører deg til neutral. Men den er jeg ihvertfall ferdig med for lenge siden) Problemet er at jeg så og si har sluppet opp for quest å gjøre og jeg har bare 3k gull:( og farme etter primals for salg er kjedlig og tar faktisk myyye tid. 8404555[/snapback] "Bare 3k gull" du Har levlet en del enchanting/jewelcrafting og sitter nå igjen med ca 220G Brukt godt over 3k de siste tre ukene :/
Rookie_NO Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 (endret) Selv har jeg swiftmount, 2.2k i banken og kjøpt meg til exalted med Aldor, helt uten noen form form grind. Det finnes andre måter å få tak i WoW penger på enn grinding. Endret 17. april 2007 av Rookie_NO
elf_man Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Selv har jeg swiftmount, 2.2k i banken og kjøpt meg til exalted med Aldor, helt uten noen form form grind. Det finnes andre måter å få tak i WoW penger på enn grinding. 8404705[/snapback] Og for oss som er "lovlydige" spillere og ikke vil bryte EULA, er ikke dette et godt alternativ...
Walts Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Selv er jeg ikke casual, spiller mange timer om dagen. Men kan glemme epic flying, er man hardcore har man vel vanligvis andre ting å bruke penger på =P men tjener iallefall 100g hver 4 dag ! er iallefall noe =P
Sneglen Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 For min del har jeg to på 70 og noen under, begge 70 med hver sin 60% dings. Holder for tiden på å gjøre quester med begge to i steder hvor jeg ikke har gjort så mye enda (les: Shadowmoon Valley og Netherstorm) samt levle opp de andre (63 & 54). Når jeg i tillegg da har planer om å makse professions, eller ihvertfall få de opp på 350 mister man inntektskilder, så nå sitter jeg med ca. 1500g fordelt på alle karakterene, samt banken. Om jeg hadde vendoret alle BoEene jeg har fått, eller solgt dem på AH hadde jeg nok hatt en god del mer, men disse går til disenchant for levling av tailoring og enchanting. Klarer allikevel å dra inn 2-400g inntekt hver dag pga. quester, men endel av det går fort bort i reputation-rewards etterhvert. Hadde Netherwing-questen vært mulig å påbegynt uten 300 Riding hadde jeg kanskje brydd meg mer om den, men nå er den ikk
øl_i_tastaturet Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Uaktuelt å farme 5000g til riding skill. Fysj og fy. Blizzard skjønner ingenting.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Tar ikke noe særlig lengre tid å få 5000g enn 900g tok på lvl 60.
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 (endret) Når jeg grinda med min warlock, så greide jeg lett å holde ett gjennomsnitt på ca. 100g / timen.. (Etter at jeg har solgt drops).. + Jeg transmuta cloth (Primal mooncloth, shadowcloth og spellcloth), og tjente en del der hver 4. dag. (Omtrent 300g). Tok ikke så lang tid før jeg hadde mounten. Fikk ca. 700g med noen kamerater + litt effektiv questing i tillegg.. Stresset ikke noe .. EDIT: Bare synd jeg sluttet rett etter at jeg kjøpte mounten! >< Endret 17. april 2007 av Slettet-v6cLnSOv3V
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå