Gastaa Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Jeg solgte accounten min for en stund siden, og tenkte jeg skulle begynne på nytt nå.. Men det går jo selvfølgelig ikke å bruke samme authentication key som fulgte med CD'ene, for den er registrert på den accounten jeg solgte. Hvis jeg skal lage en ny account, må jeg da kjøpe nye WoW-CD'er?
Avean Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Jeg solgte accounten min for en stund siden, og tenkte jeg skulle begynne på nytt nå.. Men det går jo selvfølgelig ikke å bruke samme authentication key som fulgte med CD'ene, for den er registrert på den accounten jeg solgte. Hvis jeg skal lage en ny account, må jeg da kjøpe nye WoW-CD'er? 8399929[/snapback] Med tanke på 300 avataren din så syns jeg du bør vente til Age of Conan. Ikke kast bort mer tid på WoW, bli med meg i Hyboria hvor menn er menn.
Paulex Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Vente på Age of conan ja. Da har han noe å gjøre resten av året Angående problemet ditt, er ikke så vansklig å finne noen som slutter med wow, som du da kunne overtatt accounten til, men for GUDS SKYLD, lag din egen character på den isåfall.
fatalicus Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 for å selge accounten din lovelig, så må du også selge alt av CD-er/DVD-er osv. som fulgte med ^_^ så for å kunne lage ny account så må du skaffe nytt ja.
Gastaa Skrevet 16. april 2007 Forfatter Skrevet 16. april 2007 Jada, jeg venter på AoC. Men det er en stund til + at jeg har mac, så da må jeg vente på X360 versjonen som ikke er ventet før i starten av 08
mad_arab Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 for å selge accounten din lovelig, så må du også selge alt av CD-er/DVD-er osv. som fulgte med ^_^ så for å kunne lage ny account så må du skaffe nytt ja. 8400136[/snapback] Nei, du kan ikke selge accounten din lovlig heller. Isåfall må du forandre navnet og slette characters i tillegg til å overdra cd'ene fysisk. Til trådstarter: Ja du må kjøpe nye cd'er for å få ny key.
fatalicus Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 for å selge accounten din lovelig, så må du også selge alt av CD-er/DVD-er osv. som fulgte med ^_^ så for å kunne lage ny account så må du skaffe nytt ja. 8400136[/snapback] Nei, du kan ikke selge accounten din lovlig heller. Isåfall må du forandre navnet og slette characters i tillegg til å overdra cd'ene fysisk. Til trådstarter: Ja du må kjøpe nye cd'er for å få ny key. 8401439[/snapback] vi har delvis rett begge to. Det er den amerikanske EULA som tillater salg av spill/account: You may permanently transfer all of your rights and obligations under the License Agreement to another by physically transferring the original media (e.g., the CD-ROM or DVD you purchased), all original packaging, and all Manuals or other documentation distributed with the Game; provided, however, that you permanently delete all copies and installations of the Game in your possession or control, and that the recipient agrees to the terms of this License Agreement. The transferor (i.e., you), and not Blizzard, agrees to be solely responsible for any taxes, fees, charges, duties, withholdings, assessments, and the like, together with any interest, penalties, and additions imposed in connection with such transfer.
Bagh Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Med tanke på 300 avataren din så syns jeg du bør vente til Age of Conan. Ikke kast bort mer tid på WoW, bli med meg i Hyboria hvor menn er menn. 8400110[/snapback] Hold deg til PS3'en din du Avean
BrokenTomato Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Du kan kjøpe key direkte fra www.wow-europe.com. (Tror jeg?) Hvis ikke så send meg en PM så ordner jeg det på en annen måte for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå