ekl1tz Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 (endret) Jeg har trikset og mikset litt med lyd driverne mine til lydkortet. Mest slik at jeg kan "tune" lyden litt til å passe bedre til musikken jeg hører på via en equalizer som kjører passivt i bakgrunnen i windows. Men når jeg slår på WoW blir equalizeren overstyrt av WoW og slått av. Ingen andre programer overstyrer lyd innstillingene mine slik. Jeg har et Audigy 2 ZS lydkort med Creative sine lyd drivere. Finnes det noen måte å spille wow med lyddriver innstillingene inntakt? Endret 16. april 2007 av ekl1tz
John Keats Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Kanskje du burde spørre et annet sted på forumet? Her spiller vi bare wow i stedet for å være skilla med drivere
ekl1tz Skrevet 17. april 2007 Forfatter Skrevet 17. april 2007 Jeg kjører Win XP. Jeg tror egentlig ikke jeg bruker EAX. Men i WoW står "use hardware acceleration" på. Det kan kanskje noe å ha med det å gjøre ?
N* Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Er helt motsatt her. Jeg må ut av wow å skru av equalizeren for lyden i wow blir fucked med ekstra bass. Prøv med et annet program til å endre lyden så funker det sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå