Gå til innhold

Selge spill på EBgames, pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel egentlig smertefullt klar over EB games ikke akuratt er sjenerøse, men er det noen som vet hva man kan vente å få for helt nye spill, i 100% stand? Eksempelvis MOH: Vanguard til wii

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve å ringe?

De har vel en liste for hvert spill på hva de er villige til å gi. Om det ser helt nytt eller litt brukt ut har vel ikke noe å si for prisen?

Skrevet (endret)

Jeg tok med 17 spill når jeg skulle ha Ps3, og da kom bare 10 spill under tilbud greia demmes. De resterende 7 spilla som ble tatt for normal pris, fikk jeg fra 50kr-75 kr for ... fikk 175kr for dragonball Z boudokai 3 og 175 kr for God of war (de er vel fra 2005-2006?).

55kr-tekken 5, 65kr- socom 1 med HS, 55kr-jak and daxter, 65kr FFX osv....

Endret av RockyIII
Skrevet

Hm, da er det jo lite vits. Hvis jeg får 150 kr for et spill jeg nettopp kjøpte for 600 hos dem, og som de selger videre for 450,- kan de *sensurert* seg i ræva. For noe lureri :nei:

Skrevet

Bare spør i denne tråden jeg.. sry..

Bestilte Fight night round 3 for tilsammen 77 CD på videogameplus.ca ..

Det er vel ca 418kr tilsammen..Hvorfor trekker de 500kr fra kontoen min? først 100kr, så 400kr ...

Skrevet

Har vert litt int. i å selge alt ps2 utstyret mitt der. Ser at folk kommer med priser på spill, men er det noen som har solgt en konsol der og hva for man for en konsol?

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg solgte Xbox, Gamecube. 3 Xbox Kontroller, 2 Gamecube kontroller.

Rundt 15 - 20 spill Xbox + Gamecube + PS2 Spill. Fikk Xbox 360 for rundt 1200 kroner.

• 3 uker senere...
Skrevet

fikk ett spill i presang som jeg tenkte jeg skulle bytte og gikk til EB games som ville gi 400,- for det, spillet var helt nytt og utsalgsprisen var 599,-. Ikke pokker tenkte jeg og gikk over til Spaceworld som ligger omtrent ved siden av EB Games, der fikk jeg byttet spillet mot ett valgfritt spill og gjorde selvsagt det.

Så hvis noen lurer. Det er boikott av EB games i Moss for mitt vedkommende

Skrevet

Hadde jeg fått så lite for spillene mine hadde jeg heller tatt vare på dem til jeg ble gammel og grå (noe jeg har planer om å gjøre).

Skal bli morsomt å vise frem NES til mitt kommende barn når det er 5-10 år og si: Dette spillte jeg når jeg var på din alder. :p

Skrevet
Hadde jeg fått så lite for spillene mine hadde jeg heller tatt vare på dem til jeg ble gammel og grå (noe jeg har planer om å gjøre).

Skal bli morsomt å vise frem NES til mitt kommende barn når det er 5-10 år og si: Dette spillte jeg når jeg var på din alder.  :p

8668798[/snapback]

hehe den er geni vettu, kanskje du får litt for de på ebay og ;)

Skrevet
Bare spør i denne tråden jeg.. sry..

Bestilte Fight night round 3 for tilsammen 77 CD på videogameplus.ca ..

Det er vel ca 418kr tilsammen..Hvorfor trekker de 500kr fra kontoen min? først 100kr, så 400kr ...

8396535[/snapback]

Porto/frakt?

Skrevet
Hm, da er det jo lite vits. Hvis jeg får 150 kr for et spill jeg nettopp kjøpte for 600 hos dem, og som de selger videre for 450,- kan de *sensurert* seg i ræva. For noe lureri :nei:

8395189[/snapback]

Du får en god del mer enn det for nye spill. Fikk 300 kr for gears of war ihvertfall en mnd etter release.. (Da det kostet 399 på elkjøp)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...