Gå til innhold

byggja ny pc, bruka harddisk frå den gamle


Anbefalte innlegg

Hei

 

skal byggja ny pc for ein kompis:

msi kt3 ultra2

xp 1900

256 apacer 2700

wd 80 gb SE

gf4 mx

 

skal i tillegg bruka den gamle harddisken hans på 15 gb frå den gamle pc'en. er ikkje sikker på type (har ikkje sjekka endå), men pc'een er ein packard bell

(modell?)...

 

Har bygt ein pc før, så eg kjenner til korleis alt skal setja saman (satsar me på...), men eg lurer liitt på korleis eg skal setja inn den gamle disken. Før eller etter at alt er installert? kva må eg gjera med han? Gi total framgangsmåte :smile:

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


men eg lurer liitt på korleis eg skal setja inn den gamle disken. Før eller etter at alt er installert? kva må eg gjera med han? Gi total framgangsmåte :smile:


Takk


hw.nos forum simpelten elsker slike poster! Jeg er ekstremt fristet til å skrive: http://www.gooogle.com .

Men siden jeg er veldig snill i dag, skal jeg prøve å hjelpe deg.

 

Er ikke helt med på hva du mener, men regner med at du vil legge inn OS på 100GB-hden. Du må bare stille inn i biosen sånn at maskinen din booter på denne disken etter at du har installert OSet. Da du sikkert har planer om å legge inn OS fra CD eller floppy, kan du sette boot-sequens til: CDROM, Floppy, HD01.

(regner med at du setter 100GBen til primary master.

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Truman på 2002-12-19 13:50 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: Truman på 2002-12-19 13:51 ]

Lenke til kommentar

ja, var kanskje litt få detaljar i den posten min...

80gb disken skal vera hovuddisken, den han køyrer os og dei fleste programma frå. 15gb blir nok berre brukt til lagring av dokument og andre småting.

 

Skal eg setja inn begge diskane på likt, og velja i bios då kva for ein som skal bootast frå, eller skal eg først installera 80gb'en ok os på den, og deretter setja inn 15 gb og så formatera han? han har ein del filer (mp3/dokument m.m.) som han vil behalda. Dette går vel fint? det går vel an å formatera disken etter at dette er overført til den nye... (?)

 

Ein ting til... CPU-kjølaren, ein GlacialTech Igloo 2320 har eit lag med goop under. Eg har ei tube med AS3 kjøpt i februar liggjande. Skal eg skrapa av den kvite goopen og smørja på litt AS3 eller er det ikkje vits i? Kanskje dumt spørsmål...: Går AS3 ut på dato...?

Lenke til kommentar

kablane kan ikkje setjast fastare i, og alle kablane som skal vera tilkopla er det.

 

har no kopla frå den gamle disken og bruker berre 80gb'en. har den som master. same problemet.

 

drog ut straumkontakten til hdd'en, og det som då skjer er at han berre skipper leitinga. veit fortsatt ikkje kva som er galt

Lenke til kommentar

Forstår mindre og mindre...

 

I oppstarten fann han ingen hdd. Gjekk inn i bios, der fann han han. Gjekk ut av bios, starta på nytt. Brukte lang tid på å søka, og fann til slutt. No formaterer eg han.

 

Satsar på at det går betre etter formateringa, utan store håp... Dersom ikkje; vil det fungera for meg å setja den gamle 15gb hdd'en til master og den nye til slave, og installera os og køyra alt frå den nye, eller må det gjerast frå master?

 

tenkte kanskje eg skulle prøva det, dersom det ikkje går

Lenke til kommentar

Eg kjøpte ein IBM Deskstar harddisk for litt sidan som fekk ein tendens til å lage rare lydar, spinne, og bruke latterlig lang tid til å finne data. Til slutt blei den vilkårleg registrert i BIOS og hengde seg i oppstarten. Sendte inn att, fekk tilbake ny, og etter ei tid skjedde det same igjen. Skal snart sende den inn att, reknar eg med. Er vel sektorfeil eller noko slikt. Har ikkje hatt problem med Western Digital dog.

 

Dobbelsjekk jumper-settingane på harddiskane. Mulig at det kan vere feil på den nye. Den gamle burde riktignok fungere. Prøv å setje den som master aleine og legg inn operativsystemet der. *nynne x-files-musikk*

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-20 12:31, skrev ^Viking^:

ved cable select bestemmes master/slave disk ut i fra hvilken plass på IDE kabelen disken gis.

Master er den første, slave er nummer to (ytterst).

Om du vil kan du vel også koble de til hver sin ide slot (avhengig av om du har noe ledig selvsagt)


 

Dette er beklageligvis helt feil...

Går ut fra det er en ATA-100 kabel det er snakk om, og det er Master ytterst, og slave innerst... Kablene er også ofte fargekodet, med blå, som skal på hovedkort, grå er slave, og svart er Master...

Håper du får det opp og gå til slutt! :smile:

Gjul!

Lenke til kommentar

Hei

 

har no installert win xp på maskinen, og det meste ser ut til å fungera fint :smile:, men eg har fortsatt to problem

 

1. Dette er eit mindre, men likevel irriterande problem: Når eg startar opp maskina får eg to alternativ til OS: Windows XP eller eit som skal vera installert på c: i tillegg. c: er den nye disken, og her har eg kun installert win xp. korleis får eg vekk dette? denne disken er ntfs. den gamle disken har eg ikkje gjort noko med. den er fat32 og har alle dei gamle filene liggjande. vil ikkje sletta endå, ettersom brukaren av maskina vil plukka ut dei gamle filene han vil behalda før han formaterer disken. Denne disken har jo forsåvidt installert win98, men det er ikkje eit alternativ i oppstarten. Vil ha det slik at han startar opp win xp automatisk.

 

2. Tok ut modemet frå den gamle maskina (packard bell), men eg får ikkje installert det på den nye maskina. Han finn ikkje inst.filene. Tips?

Lenke til kommentar

1. ta og åpne boot.ini på c: og rediger innholdet tol følgende:

 


[boot loader]

timeout=30

default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS

[operating systems]

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect

 

Og vips så er du kvitt alternativet å boote opp med multiboot.

 

_________________

"3dMarks er IKKE alt her i livet!" - B|Real

 

B|Real @#hw.no@undernet

 

www.b-real.net

 

[ endret av B|Real den 2002-12-20 19:40 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...