Gå til innhold

Se hvor lenge jeg klarer å holde meg våken da..

Savage

Anbefalte innlegg

Skrevet

30. time..

Kl. 03.00 ja.. Hadde egentlig håpa at jeg skulle holde ut til fredagskvelden eller.no, men tror det er grunn til å begynne å tvile egentlig.. Hvor lenge tror dere jeg holder ut da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30. time..

Kl. 03.00 ja.. Hadde egentlig håpa at jeg skulle holde ut til fredagskvelden eller.no, men tror det er grunn til å begynne å tvile egentlig.. Hvor lenge tror dere jeg holder ut da?

Skrevet

31. time

Nåja, militæret er jo litt annerledes, men hvorfor sov du ikke da du hadde 12 timer av?

Har vel en eller annen pers fra militæret jeg også, men jeg husker ikke.. var så i koma såpass langt ut i øvelsene.. :razz:

Skrevet

Quote:

Nåja, militæret er jo litt annerledes, men hvorfor sov du ikke da du hadde 12 timer av?

Fordi jeg ville se hvor lenge jag klarte å holde meg våken.

Hvorfor sover ikke du na? :wink:

Dessuten hadde vi det slik hele tiden. Deswsuten var det turnustjeneste, 12 timer på fra kolkka 12-24 i 2 uker, deretter 2 uker hjemme, så to uker fra klokka 24-12. Slitsomt, men superdupert. :smile:

Skrevet

32. time.

Okay, nå har jeg ikke så mye å finne på.. Ho ene jeg bor sammen med ser på sex og singelliv, og skal jeg være ærlig, så syns jeg ikke at det er det mest spennende å se på..

Skrevet

Sovna foran tastaturet eller? :smile: Min rekord er vel 48 timer. ca +-.

Etter det sov jeg i 22 timer, etter det er man daff i ei uke.. det var ivertfall jeg :smile: gl

Skrevet

Du holder deg våken og det er en ordre!

Ps!

Hvis du kjeder deg så ta en tur til #hw.no på Undernet og prat litt :wink:

Vi skal nokk alltids klare og holde deg våken :grin:

Skrevet

33. time

Neida, er våken jeg skjønner dere.. Driver å irc'er litt.. Kommer til kanalen nå :smile: Har bare hatt litt besøk og sånt her.. !

Skrevet

Tror det er opp til hver enkelt.. Men så lenge man ikke sitter foran PC'en konstant, så tror jeg man kan være oppe en god stund..

Skrevet

34. time

Se her ja.. NÅ begynner jeg å nærme meg en liten stund ihvertfall.. :smile:

Noen flere som er våkne der ute da?

Skrevet

36. time.

Nå er jeg i knallform.. synd det ikke er flere av oss.. Hehe.. Er en anelse rastløs, og håper at det går over snart, for ellers, så kan det blir rimelig kjedelig.. kommer vel til å fly på veggen eller.no...

Skrevet

Hmm.. Har litt dårlig grafikk kort og lite ram på laptopen og den stasjonære maskina er ikke helt god.. Hva for et spill tenkte du på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...