Gå til innhold

svindler på nettet(video) p1.


Anbefalte innlegg

Posten kan vistnok stoppe overføringen dersom du betaler og rett etterpå finner ut det var noe som ikke stemte. Var en mursteinepisode hvor dette ble gjort.

8387744[/snapback]

Jepp. Husker den. Er du usikker kan det være lurt å åpne på posthuset iallefall, om ikke annet har du vitner og saken ender ikke opp i ord-mot-ord.

 

t-solberg,takk, det hjalp :!:

hva synns dere vi skal gjøre?

har noen step by step, som jeg kan lese?

hvordan kontakter jeg politiet?

8387984[/snapback]

Gå på ditt nærmeste politikontor. De har internettilgang og slikt vet du :p

Forklar situasjonen, oppgi navn etc på personen, og vis de annonsene. Vet ikke om du skal vise fram videoen du lagde eller ei, jus er ei min sterke side. Bare fortell det du vet, og gjør det klart at det var snakk om to produkter, og mye penger fra din side.

Endret av araziel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtter helt klart at du bør anmelde denne potensielle forbryteren. Det vil være det eneste riktige å gjøre. Folk som dette bør ikke få kunne fortsette å svindle andre, og du sitter inne med midler som kan være med på å stoppe det.

Om du er med på å stoppe slikt vil mange være deg stor takk skyldig og du har gjort en kjempegod gjerning. :thumbup:

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Hallo? Hva venter du på? Anmeld fyren!

 

Ser jo ut som om vedkommende er en "storsvindler", som du ser har han jo flere annonser overalt.

 

Du var heldig som ikke ble svindlet, men tenk om fyren fortsetter og noen som virkelig trenger pengene blir svindlet.

 

Nei du, ikke alle er like "heldige" som du var, synest du burde sette en stopper for fyren her & nå, du har jo kontonummeret hans.

 

Som tidligere nevnt, det begynner nesten å bli en moralsk forpliktelse det å anmelde denne fyren...

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hallo? Hva venter du på? Anmeld fyren!

 

Ser jo ut som om vedkommende er en "storsvindler", som du ser har han jo flere annonser overalt.

 

Du var heldig som ikke ble svindlet, men tenk om fyren fortsetter og noen som virkelig trenger pengene blir svindlet.

 

Nei du, ikke alle er like "heldige" som du var, synest du burde sette en stopper for fyren her & nå, du har jo kontonummeret hans.

 

Som tidligere nevnt, det begynner nesten å bli en moralsk forpliktelse det å anmelde denne fyren...

8388986[/snapback]

hei igjen!

storleer, jeg skal gjøre dette på mandag, :w00t: har lagt inn nytt emne til dette her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=749284

Lenke til kommentar

At noen lever eller delvis lever for dette er helt på tryne. Slike folk burde være sperra inne eller no! hater at folk bare kan gjemme seg bak lover og regler for å gjøre slik.Håper har for det som fortjent snart

 

 

Edit:Skulle vær gjort noe med loven! Skulle være mulig og åpne pakker pga serlig misstanke om svindel o.l Men da at den som skal hente pakka og en eller 2 fra post huset som vitner

Endret av Tdnoz
Lenke til kommentar

Fy faen.. Jeg har mailet frem og tilbake om billettene til Metallica med denne personen. Syntes det var litt suspekt at jeg ikke fant noe info om "Vilde Ludviksen" på [email protected] noe sted. Jeg måtte vente litt for å få bekreftelse fra de som skulle være med på konserten, så jeg overførte ikke penger med en gang.

 

Så søkte jeg på navnet "hennes" i dag, og fant denne tråden.

 

Jeg får vel nesten takke dere for at jeg sparte 4000kr. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...