Alte-to Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 laster ned drivere til Asus-HK'et mitt på 5kbs!! ER DET MULIG?? skulle tro de hadde en dobbel ISDN linje til hele VERDEN på deling! nesten så jeg styrer unna Asus-produkter neste gang! OTOT:ikke finnes det Vista64-drivere til G15-tastaturet fra logitech heller:( grr!
valentino Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 helt enig i at asus sin hjemmeside har altfor dårlig båndbredde for nedlasting. Grusomt tregt.
Crewer Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 .tw sier vel sitt. Asus og alle andre store leverandører av ting som er "allmanns" burde ha servere lokalisert i hver verdensdel.
KristianF Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Asus har vel en filserver i Europa, en i USA, og en "Global". Kjappeste jeg noen gang har fått fra de er vel ca. 15kb/s. Vanligvis går det på rundt 5 eller mindre.
haakie Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 det kan vær mulig at det er begrenset mtp at de har mange besøkere?
AndyG Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Har erfart at når man endelig "kommer gjennom" går det fort å laste ned fra "Global" linkene fremfor America eller Europe.
Alte-to Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 jeg har lasta ned drivere i snart 2 uker (2xOS inst. (først Vista 32 så bytta til Vista 64)) Alle linkene var treige... men, USA fikk jeg ikke kontakt med :S
Bertelsen Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Det samme gjelder Gigabyte, når jeg laster ned der går det i ca. 2-4 kb\s, hvis jeg er heldig så kommer jeg helt opp til 13 kb\s.
huf Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Eg har brukt Asus-produkter i omtrent 5 år, og kvar ein forbanna gang eg skal ha tak i drivarar, er anten sida nede, eller grusomt treig. Dette er uavhengig om eg går gjennom "global" eller noko anna. Dei har eit problem, og det ser ikkje ut som dei har tenkt å gjere noko med det.
Dr. Mobius Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Asus-sidene har alltid vært treige. Hastigheter på opp imot 10kbps er min rekord
Wattengård Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Jeg er veldig fornøyd med alle mine ASUS-produkter men kommer til å velge et annet merke neste gang _kun_ på grunn av at hjemmesidene til ASUS er såppas treige som de er. Kanskje noen burde tipset ASUS sin representant i norge om denne tråden -C-
Alte-to Skrevet 18. april 2007 Forfatter Skrevet 18. april 2007 Jeg er veldig fornøyd med alle mine ASUS-produkter men kommer til å velge et annet merke neste gang _kun_ på grunn av at hjemmesidene til ASUS er såppas treige som de er. Kanskje noen burde tipset ASUS sin representant i norge om denne tråden -C- 8401109[/snapback] Hehe, bytter vell jeg óg ja :/ Kanskje vi burde tipse dem ja!? hmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå