Gå til innhold

Splinter Cell-demo lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

genialt spill! digger de varmefølsomme brillene.

 

er det noen som klarer demoen uten å drepe han karen som passer på overvåkningsutstyret på toppen? klarer greit mission uten å drepe noen andre enn den vakta. hadde vært ålreit å få til mission uten å drepe noen.

 

har prøvd å distrahere han ved å kaste en cola-boks bort i andre enden av rommet, men PC'en piper når jeg skal hente data, da blir jeg hørt og oppdaget.

Lenke til kommentar

Noen som har testa demo'en som også har testa Xbox versjonen, som evt. kan sammenligne grafikk-kvaliteten samt kvaliteten ellers i spillet sammenlignet med konsoll-utgaven (xbox) ?

 

Er litt nysgjerrig på dette, og siden jeg sitter med 56k og ikke får bredbånd igjen før den 5 januar, så kan jeg ikke laste ned demoen selv :|

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-19 18:51, skrev diZrupt0r:

genialt spill! digger de varmefølsomme brillene.


er det noen som klarer demoen uten å drepe han karen som passer på overvåkningsutstyret på toppen? klarer greit mission uten å drepe noen andre enn den vakta. hadde vært ålreit å få til mission uten å drepe noen.


har prøvd å distrahere han ved å kaste en cola-boks bort i andre enden av rommet, men PC'en piper når jeg skal hente data, da blir jeg hørt og oppdaget.


Hvis de ikke har gjort store forandringer siden Xbox-demoen og Xbox fullversjonen, burde det ikke være noe mer problem enn å snike seg innpå ham og kline knyttneven i hodet på`n så han går i bakken.... Dauer ikke av det veitu :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-20 00:00, skrev diZrupt0r:

ja, det er en politistasjon tror jeg. starter med at du går forbi et par celler, er innom et lik-rom og skal tilslutt helt øverst i bygningen for å hente en videotape. det står en vakt ved video-overvåkningen, vet ikke hvordan jeg skal få lurt han bort uten at han oppdager meg.


 

Alt jeg gjorde var å snike meg innpå han bakfra, dro frem gunnern, holdt han som gissel, slo han i bakhodet med gunnern.Han dør ikke av det, bare besvimer.Hvis vaktene finner en kollega som har besvimt vil de vekke dem igjen.Så gjem dem godt på mørke steder.

 

Det var det jeg gjorde på xbox versjonen, laster ned til pc nå, for å sammenligne spillet:-)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-20 10:47, skrev Zabulus:


Alt jeg gjorde var å snike meg innpå han bakfra, dro frem gunnern, holdt han som gissel, slo han i bakhodet med gunnern.Han dør ikke av det, bare besvimer.Hvis vaktene finner en kollega som har besvimt vil de vekke dem igjen.Så gjem dem godt på mørke steder.


Det var det jeg gjorde på xbox versjonen, laster ned til pc nå, for å sammenligne spillet:-)


 

jepp, nå klarte jeg oppdraget uten å drepe noen

Lenke til kommentar

Ganske lekkert og naturtro grafikk. Men en ting som slo meg var at AI´en i spillet er dum som et brød, dummere enn t.o.m. IGI (snakker om ener´n). Når en vakt oppdaget meg, kunne jeg ganske enkelt bare stå bak hjørnet og se hvordan han tømte magasin etter magasin etter magasin (sluttet å telle etter 7 magasin, ingen vakter går med så mye ammo på seg).

 

Hadde vært kjekt med bedre AI, men jeg liker snike og smyge delen uansett :smile: Det er fett å skyte ut diverse lys og se hvordan det påvirker romlyset genererelt. Og fysikkmodellen er ganske bra. Prøvde å gjemme meg bak et forheng i andre etagen, så kom vakten og lette, og hele forhenget bulet inn når han sprang inn i meg, veldig realistisk.

 

Har bare kommet dit uten å drepe noen ennå, vet ikke hvordan jeg bruker varmesøkende eller knerter vakter i skallen uten å skyte dem.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg får ikke demoen til å fungere. Når jeg starter spillet får jeg opp splashscreenen, men etter det blir det svart og jeg får opp en melding som sier out of frequency, HF: 127 KHz og VF: 240 Hz. Aldri i verden om skjermen klarer det....kan vel ikke være riktig. Noen som opplever det samme eller har noen tips?

 

Jeg har Win XP, Geforce 4 Ti 4600, siste Nvidia 41.09 driver og DirectX 8.1. Skjermen er nok litt gammel(ca 5 år), LG Studioworks 77i.

 

 

-AVEC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...