JohanStendal Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 fikk meg nettop det nye Command & Conquer 3: Tiberium Wars, og faktum er at spillet ikke virker i det hele tatt-.- hver gang jeg starter en skirmish eller campaign så tar det fem til ti minutter så crasher spillet og jeg får blåskjerm, uansett hvilken faksjon jeg spiller med. har installert patchene 1.03 og 1.4, og har en nyformatert pc som er mer en bra nok for det her spillet, så kan noen fortelle meg hva som er galt?
Brian Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 (endret) Det kan hende patchene har herpa spillet, prøv å legg det inn på nytt uten patchene. Hvilken side fant du patchen på forresten? Det kan hende det var noe annet i patchen som gjorde dette. Jeg har ikke lasta ned noen patch enda, og spillet fungerer helt perfekt. Endret 13. april 2007 av Brian_N
JohanStendal Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 har du Kane edition? det var slik før jeg installerte patchene, men skal prøve å reinstallere. fikk ikke ealink til å fungere helt, så jeg lasta de ned fra en meget suspekt side:P
Tordenflesk Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Tviler på at det er noe tøys i patchene, men for å være på den sikre siden så dra de ned direkte fra EA's FTP: ftp://ftp.ea.com/pub/eapacific/cnc3/
JohanStendal Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 av en eller annen grunn ser det ut til at jeg får spille uten crash sålenge jeg bare saver hvert femte minutt:P sinnsykt irriterende men det får funke
Anthropod Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 (endret) har du Kane edition? det var slik før jeg installerte patchene, men skal prøve å reinstallere. fikk ikke ealink til å fungere helt, så jeg lasta de ned fra en meget suspekt side:P 8379235[/snapback] Suspekt side? Med andre ord, du har en piratversjon? Det kan jo forklare litt, ettersom generals hadde en lik kopisperre, der spillet kræsjer 5-10 minutter ut i spillet. Skal gi deg et godt tips, kjøp spillet! Hvis du virkelig har en piratversjon, og du prøver å finne svaret på hvordan du får piratkopien til å virke, vil denne tråden mest sannsynlig bli låst. Endret 14. april 2007 av Anthropod
JohanStendal Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 (endret) har du Kane edition? det var slik før jeg installerte patchene, men skal prøve å reinstallere. fikk ikke ealink til å fungere helt, så jeg lasta de ned fra en meget suspekt side:P 8379235[/snapback] Suspekt side? Med andre ord, du har en piratversjon? Det kan jo forklare litt, ettersom generals hadde en lik kopisperre, der spillet kræsjer 5-10 minutter ut i spillet. Skal gi deg et godt tips, kjøp spillet! Hvis du virkelig har en piratversjon, og du prøver å finne svaret på hvordan du får piratkopien til å virke, vil denne tråden mest sannsynlig bli låst. 8380098[/snapback] du tok meg:P men nå har jeg kjøpt spillet og alt funker fett, fornøyd? EDIT: ehe, sa jeg at alt funka fett?: p spillet crasher like forbannet etter fem til ti minutters spilling på NOD campaignen... men på skirmish får jeg spille ca. 20-30 minutter før det fryser til. EDIT: Stryk det igjen... nå får jeg spille i fem minutter uansett mode før spillet crasher-.- jævla bæsj. Endret 14. april 2007 av JohanStendal
JohanStendal Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 ok, nå har jeg formatert pc'en. (igjen) men nok en gang, spillet kræsja etter 20 min. i en skirmish... etter reboot starta jeg nod campaign og fikk spille fem minutter før alt kræsja... kan noen fortelle meg hva som er galt? : /
Tordenflesk Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Kan hjelpe og patche: 1.01->1.02->1.03->1.04. 1.04 skulle inneholde alt det de forrige gjorde, men man vet aldri. Har fungert glimrende sålangt. (Trenger du hjelp med å "heise flagget" ta det på PM)
JohanStendal Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 (endret) har installert patch 104 ja, men det er ingen synlige forskjeller... fikk et lite glimt av feilmeldningen istad før blåskjermen kom, det stod det noe med Direct3D failure, og noe med at systemet skrus av p.ga sikkerhetsmessige årsaker. i oppgavebehandlingen stod det: C&C 3: Tiberium Wars Svarer Ikke Came Crash Svarer Ikke. men skal prøve å skru alt av grafikk på low og se om det utgjør noe. EDIT: så ut til å funke bra med alt på low, tok en 15 mins skirmish helt uten problemer. men pcen min skal kunne kjøre dette spillet og vell så det, har geforce 7900 gt, 2gbram og amd 2.2 ghz dual-core processor. og driverne er helt up to date Endret 14. april 2007 av JohanStendal
Tordenflesk Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Hvordan er temperaturene da? Ser ut som GPU koker over.
fz50 Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 (endret) Det er mogleg at du finn løysinga, evt. andre med same problem, her. Endret 15. april 2007 av fz50
Shoxx Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Har du nytt skjermkort maybe?? Kanskje ikke PSUen din takler det? Satt i noen nye Hardware komponenter før du begynte med spillet? Ellers kan det være varme. Jeg har sett flere som har spillt gjennom alle 3 kampanjene på en piratkopi av spillet uten at det har kræsja.. Skal ikke være noe problemer med patchene heller,sån generellt sett.
JohanStendal Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 tror også det er at pcen feiler i å kjøre det... men det er bare sykt, har kjørt bf2142 på full grafikk uten så mye som en misfarget pixel. skal se meg litt rundt etter eventuelle opdateringer. og nei, har ikke satt inn noe nytt hardware. ikke siden jeg fikk pcen.
Anthropod Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 tror også det er at pcen feiler i å kjøre det... men det er bare sykt, har kjørt bf2142 på full grafikk uten så mye som en misfarget pixel. skal se meg litt rundt etter eventuelle opdateringer. og nei, har ikke satt inn noe nytt hardware. ikke siden jeg fikk pcen. 8389217[/snapback] Har du sjekka støv på viftene dine? Jeg hadde en diiiiiger støvdott på vita til skjermkortet, noe som medførte ganske hyppige kræsj. Støvsugde bort dotten, og vips, så var alt i orden. Nå er ikke jeg så veldig redd for pc'en min, den er gammel og klarer jeg å ødlegge den ved et "uhell" så er det en god unnskyldning til å bruke penger på en ny pc. Jeg anbefale IKKE, å støvsuge bort støv fra pc'en din. Det finnes spesialverktøy for å fjerne støv, luft på boks tror jeg er en av dem (ikke sikker).
Brian Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Jeg anbefale IKKE, å støvsuge bort støv fra pc'en din. Det finnes spesialverktøy for å fjerne støv, luft på boks tror jeg er en av dem (ikke sikker). 8392364[/snapback] Hvorfor ikke? Jeg bruker det stadig hver gang jeg støvsuger rommet. Du må bare senke effekten litt på støvsuger'n, jeg bruker den på halv effekt og da går det fint.
JohanStendal Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 tror også det er at pcen feiler i å kjøre det... men det er bare sykt, har kjørt bf2142 på full grafikk uten så mye som en misfarget pixel. skal se meg litt rundt etter eventuelle opdateringer. og nei, har ikke satt inn noe nytt hardware. ikke siden jeg fikk pcen. 8389217[/snapback] Har du sjekka støv på viftene dine? Jeg hadde en diiiiiger støvdott på vita til skjermkortet, noe som medførte ganske hyppige kræsj. Støvsugde bort dotten, og vips, så var alt i orden. Nå er ikke jeg så veldig redd for pc'en min, den er gammel og klarer jeg å ødlegge den ved et "uhell" så er det en god unnskyldning til å bruke penger på en ny pc. Jeg anbefale IKKE, å støvsuge bort støv fra pc'en din. Det finnes spesialverktøy for å fjerne støv, luft på boks tror jeg er en av dem (ikke sikker). 8392364[/snapback] har støvsugd viftene foran og bak for ikke så lenge siden... men inni selve kabinettet har jeg aldri støvsugd før, og vet ikke om jeg tør heller det ser ut til at spillet funker perfekt bare jeg har av anti aliasing, shaders og shadows. men dette gjør sånn at div. eksplosjoner ser ut som spøkelseskladden-.- videre finner jeg det uhørt at dette spillet ikke fungerer av seg selv, og at jeg må drive å fikle med prossesor, ram og programvare for at det skal kjøre skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå