Gå til innhold

Utdanning ved stranda og vamt vaer


jensemil

Anbefalte innlegg

Hei, min drom(har ikke oh, ae og aa) er aa gaa paa campus/skole som ligger farlig narme stranda, hvor det ogsaa er varmt.

Jeg tenker da paa hele verden.

Veit du om noen campus/skole som passer beskrivelsen min?

Jeg besokte Berkley her om dagen, vurderer aa soke der, men jeg vil saa gjerne til en strand. Jeg vil helst ikke gaa paa skole i usa, heller Brasil, New Zealand eller Australia.

Jeg har sokt mye rundt paa nettet, men kan ikke finne en perfekt skole.

Veit du om noen campus/skole som passer beskrivelsen min?

Endret av jensemil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil studerere alt mulig rart, saa lenge de er nar strandra. Men tenker mest paa Journalistikk, fotografi, film eller ledelse.

8380347[/snapback]

Veldigt spredt og veldig upresist. Utdannelsesvalger skal du leve med resten av livet. Bestem deg for hva du egentlig vil studere. Derpå velger du studiested som dekker utdannelsen.

 

EDIT: Forløpig har du bare indikert at du ønkser lang gratis ferie på strandene og at utdannelsen bare er en unskyldning for å å det til. Ellers; Media finnes manfe steder, også Perth og Brisbane.

Endret av PerB
Lenke til kommentar

Jeg studerte i Newcastle Australia, bodde 5-10 min gangavstand til 3 strender med gode muligheter for surfing. Strendene er perlefine, byen er ganske layback, men også ganske harry. Så du må tåle å se mor, far og sønn råne rundt i senka Holden biler med skjørtekant og effektpotte hver søndag :D Universitet ligger litt utenfor byen, så det beste er å finne noen å leie leilighet med i byen

Endret av johberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...