Gå til innhold

Liten skade i foten/ankelen.


Ksungam

Anbefalte innlegg

Mandag for nesten 3 uker siden fikk jeg meg en trøkk i høyrefoten, da jeg og en oldboys-spiller gikk på samme ball. Han viste ingen nåde og klinte til så det sang. Gjorde temmelig vondt rett etter, men ingen syke smerter. Jeg måtte hvertfall av banen. Dagen etter kunne jeg så vidt gå på foten, og den var kjempehoven. Den var mest hoven rett under ankelen, litt utover, der det var en stor kul. Dagen etter var den bedre og etterpå har jeg ikke merket noe når jeg har gått på den.

Så på onsdag forrige uke tenkte jeg å spille litt igjen, men det å sparke ballen gjorde dritvondt. Å leke og finte med ballen gjorde også vondt. Dagen etter hadde jeg igjen en kjempekul! Har ikke gjort noe aktivt igjen før i går, da jeg lett sparket bort i en liten ball i gymmen, dette gjorde også veldig vondt!

 

Noen som har hatt noe liknende? Og som vet hvor lang tid det vil ta? Eventuelt har noen tips?

PS! Jeg har spurt morfar, som er pensjonert lege, og han så på den, og sa det ikke var noe farlig, og at det ville gå over av seg selv. Han sa forresten at jeg burde la foten ligge høyt oppe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...