Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

world car of the year

toro6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt mer kanskje. :) men dere er vel fornøyd med folke-Lexusen? hadde jeg hatt en slike, skulle jeg drømt litt mindre om de dyrere saker.

eller ikke..

Skrevet
I tillegg fremheves bilens åtte-trinns automatgirkasse, dens automatiske parkeringssystem

tenkte jeg skulle komme med noen spydige kommentarer om at den kassa ikke holder, men det er jo en lexus.

Så forresten på oprah winfrey angående det parkerings systemet. Det virka, men..... litt for amerikansk! Hva hvis bilen bulker seg selv? hvem betaler da?

Syntes sånne kåringer er bare piss! skulle vært en 5 års kåring, først da vet du om det er en god bil. Kjedelig og kjøpe årets bil også bare detter den fra hverandre etterhvert.

Men for all del. Lexus er en bra bil! Godt det var en japse som stakk av med seieren...

Skrevet

Syntes sånne kåringer er bare piss! skulle vært en 5 års kåring, først da vet du om det er en god bil. Kjedelig og kjøpe årets bil også bare detter den fra hverandre etterhvert.

Men for all del. Lexus er en bra bil! Godt det var en japse som stakk av med seieren...

8402723[/snapback]

Enig i begge deler.

Litt overasket at det var en lexus som vant ... teller ikke pris i den sammenligningen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...