Gå til innhold

Historien om "Arne"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

historier jeg har hort om hvor "Arne" kommer fra er et det var en ikke sa datakyndig person pa TG som hele tiden ropte pa den mere datakyndige kamerten sin Arne. Det ble alstå slik etterhvert at denne ikke datakyndige personen ropte pa arne nesten hele tiden for å få hjelp. Så begynnet de andre på rekken å rope arne også på fleip så spredde det deg mere og mer.

 

Hveit ikke hvor sant denne versjonen er men det er altså dette jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Jeg har vært på TG to ganger, den første gangen var i 2001, det var vel dette året ropingen startet. I stad ringte jeg et par av kompisene mine som jeg var sammen med dette året og spurte de om de også husket en del fra denne ropingen, noe alle sammen gjorde.

 

Ingen av oss vet helt nøyaktig hvordan det startet, men det vi vet er ihvertfall at før alle begynte å rope, så var det spesielt et sted det kom fra. Det var en fyr som skrek "Arne" gjenntatte ganger, uten å få svar.

Ikke lenger etter at denne idioten hadde gaulet ut "ARNE" fem seks ganger, lød det "hold kjeft" fra andre deler av salen. Dette fant flere av gutta (mine kompiser og jeg) utrolig morsomt og flere av oss ropte ARNE sø høyt vi kunne. Det tok ikke lang tid før vi fikk svar. "AAAAARRRNNNEE".

 

Kan ikke nekte for at vi angret på dette de neste dagene, da ropingen aldri egentlig tok helt slutt. Det er samme for meg om folket her velger og tror på det, vi fikk oss hvertfall en real latter da vi så denne tråden om at Arne fortsatt eksisterer:)

 

Ha en fortreffelig aften

Lenke til kommentar
Jeg har vært på TG to ganger, den første gangen var i 2001, det var vel dette året ropingen startet. I stad ringte jeg et par av kompisene mine som jeg var sammen med dette året og spurte de om de også husket en del fra denne ropingen, noe alle sammen gjorde.

 

Ingen av oss vet helt nøyaktig hvordan det startet, men det vi vet er ihvertfall at før alle begynte å rope, så var det spesielt et sted det kom fra. Det var en fyr som skrek "Arne" gjenntatte ganger, uten å få svar.

Ikke lenger etter at denne idioten hadde gaulet ut "ARNE" fem seks ganger, lød det "hold kjeft" fra andre deler av salen. Dette fant flere av gutta (mine kompiser og jeg) utrolig morsomt og flere av oss ropte ARNE sø høyt vi kunne. Det tok ikke lang tid før vi fikk svar. "AAAAARRRNNNEE".

 

Kan ikke nekte for at vi angret på dette de neste dagene, da ropingen aldri egentlig tok helt slutt. Det er samme for meg om folket her velger og tror på det, vi fikk oss hvertfall en real latter da vi så denne tråden om at Arne fortsatt eksisterer:)

 

Ha en fortreffelig aften

8549914[/snapback]

 

Da er det dere som har skyld i Arne-ropinga da, om det du sier er sant. Veit ikke om jeg vil kysse eller drepe deg. Arne-roping var morsomt men ble til tider litt irriterende.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

Vaktmesterns kilde var mest troverdig imo. Men, tja, får vel lovt til å komme med enda en teori jeg har trodd på i flere år, haha...

 

Historien er så enkel som at Arne hadde lagt igjen mobilen sin på dassen, og da hadde en tilfeldig person tatt den. Det viste seg å være moren på andre siden av røret, og hun ville så gjerne prate med sønnen sin. Så gikk personen ut i salen og begynte å rope som faen mens han gikk gjennom radene; TELEFOOOOOOOOOON TIL AAAAAAAAARNE! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARNE!

 

Så kan dere slutten :)

Endret av Nuust
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M
Jeg har vært på TG to ganger, den første gangen var i 2001, det var vel dette året ropingen startet. I stad ringte jeg et par av kompisene mine som jeg var sammen med dette året og spurte de om de også husket en del fra denne ropingen, noe alle sammen gjorde.

 

Ingen av oss vet helt nøyaktig hvordan det startet, men det vi vet er ihvertfall at før alle begynte å rope, så var det spesielt et sted det kom fra. Det var en fyr som skrek "Arne" gjenntatte ganger, uten å få svar.

Ikke lenger etter at denne idioten hadde gaulet ut "ARNE" fem seks ganger, lød det "hold kjeft" fra andre deler av salen. Dette fant flere av gutta (mine kompiser og jeg) utrolig morsomt og flere av oss ropte ARNE sø høyt vi kunne. Det tok ikke lang tid før vi fikk svar. "AAAAARRRNNNEE".

 

Kan ikke nekte for at vi angret på dette de neste dagene, da ropingen aldri egentlig tok helt slutt. Det er samme for meg om folket her velger og tror på det, vi fikk oss hvertfall en real latter da vi så denne tråden om at Arne fortsatt eksisterer:)

 

Ha en fortreffelig aften

8549914[/snapback]

 

 

Denne historien stotter jo min teori at arne er en kamerat til en data noob :D

Lenke til kommentar

Arne starta i 2001 ja. TG 99 eller 1900 hadde ikke Arne. Alle vil jo vær opphavsmannen til "Arne", men eneste jeg husker var at det starta i andre enden av composcenen, tidlig på morgenen tredje dag eller noe.

 

Så da kan det hende den tesen med soveposen ikke var så gal. Kanskje alle har rett? Det var folk som ropte Arne samtidig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...