Gå til innhold

Hvor lang tid bruker komplett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
et kort og enkelt spørsmål...

 

Ca hvor lang tid bruker komplett på å levere et skjermkort, som er lagervare, i posten som servicepakke.

 

Hvis jeg bestiller f.eks i morgen, når vil kortet komme sånn ca?

8363150[/snapback]

Ring de og spør du, så er du sikkret kjapp levering :)

Lenke til kommentar
De bruker ca en uke. Jeg bor i Nordland og jeg fikk komponentene mine på en uke. Det er jo alt etter hva du skal bestille og hvor du bor skal stå en eller annen plass på siden deres. 2-7 hvirkedager tror jeg  :)

8370417[/snapback]

 

Jeg bor i Oslo, så de bruker kanskje litt kortere tid for meg

Lenke til kommentar

Bor i Norland. Bestilte i påska. Ordre levert posterminal Tirsdag kl 22.09. Utleveres her i morgen. Mao. rask effektuering. Levering Oslo Max 3 dager fra bestilling.

 

Hør med dem om du kan hente hos dem. Da får du det på dagen.

Endret av brg
Lenke til kommentar
et kort og enkelt spørsmål...

 

Ca hvor lang tid bruker komplett på å levere et skjermkort, som er lagervare, i posten som servicepakke.

 

Hvis jeg bestiller f.eks i morgen, når vil kortet komme sånn ca?

8363150[/snapback]

 

 

Sikkert innen 2 uker :p bestilte nytt skjermkort den natt til den 11, og bestillingen er forsatt åpen :((( vist komplett ikke pakker den imåra så får jeg vel den rundt torsdag neste uke, vist dem pakker på mandag. Posten bruker rundt 2/3dager å sende til haugesund isaffal

Endret av Trumlek
Lenke til kommentar
et kort og enkelt spørsmål...

 

Ca hvor lang tid bruker komplett på å levere et skjermkort, som er lagervare, i posten som servicepakke.

 

Hvis jeg bestiller f.eks i morgen, når vil kortet komme sånn ca?

8363150[/snapback]

 

 

Sikkert innen 2 uker :p bestilte nytt skjermkort den natt til den 11, og bestillingen er forsatt åpen :((( vist komplett ikke pakker den imåra så får jeg vel den rundt torsdag neste uke, vist dem pakker på mandag. Posten bruker rundt 2/3dager å sende til haugesund isaffal

8372404[/snapback]

 

Hei,

 

jeg bestilte en xbox den 11.d.m og i dag står ordren fortsatt som 'åpen'. Har veldig god erfaring med Komplett, og har kjøpt en del derfra, men dette er første gang det tar så lang tid ...

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar

Nok en tråd om leveringstider fra Komplett. :hmm:

 

Det virker som de fortsatt har litt problemer etter ombyggingen.

Men bestiller du med "Hjem på kvelden" blir den plukket raskere.

 

Jeg la inn en bestilling på torsdag, og i dag fikk jeg pakkesporingsnummeret.

Dette er bestilt som en servicepakke.

Lenke til kommentar

Bor i Stavanger og de bruker 2-3 dager på meg. 1 1/2 dag på det raskeste!

 

Men det er jo selvfølgelig slik at bestiller du data bruker de 4-5 dager på bygging og testing, og så 2 dager på frakt. Jeg vil si gjennomsnittlig 2-3 dager uansett hvor i norge. Det fikk jeg vite av han Truls som jobber på komplett.no! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...