bjavaa Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Noen som har erfaring med en dyr meksikansk stratocaster vs. en billig amerikansk en? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Kva modellar er det snakk om? Lenke til kommentar
chaiz Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 sålangt jeg mener så er de fleste amerikanske gitarer mer komfortable en de meksikanske, men det er smak og behag! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hvordan er de mer "behagelige"? Min Mexico-strat var i hvertfall behagelig nok, også sammenlignet med mine USA-fendere. Den var bare for pinglete i lyden. Det kunne jeg selvsagt ordnet med nye pickuper. Ellers var gitaren helt OK. Geir Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har erfaringer med begge stratocastere, og ingen av dem er direkte behagelig i lyden. Heller er jeg imponert av stratocaster lyden. De sier den er ren men jeg hører ikke ren lyd. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå