TurboAlex Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg får en feilmelding vær gang jeg skal starte et nytt spill. Dette er jo et gammelt spill, så kanksje ikke Windows klarer å kjøre det? Lenke til kommentar
Snorretho Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Herregud Har du det spillet? Jeg leter som en psyko etter det, er det mulig at det finnes på nett eller? Uansett... tror det er noe med minnet eller grafikken på dataen din Elsk spillet når du kan, for det der er skjeldenhet blant spill Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 har du prøvd å kjøre det i kompatibilitets modus? Lenke til kommentar
DarkNero Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 jeg har spilt det med xp... fikk ikke den meldingen, men hadde de fargene... måtte bare legge spillet ned og ta det opp igjen så var det fint Lenke til kommentar
TurboAlex Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Glemte helt at jeg lagde denne tråden Herregud Har du det spillet? Jeg leter som en psyko etter det, er det mulig at det finnes på nett eller? Uansett... tror det er noe med minnet eller grafikken på dataen din Elsk spillet når du kan, for det der er skjeldenhet blant spill 8384734[/snapback] Ja fant spillet etter mange uker med leting Og ja etterhvert fikk jeg det til å fungere! Brukte 30 min for å få et 3. div lag opp i Premier league Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Skjønte meg aldri helt på taktikkdelen i spillet egentlig. Du ledet 3-0 til pause gjorde ett bytte og plutselig sto det 4-9. Mange merkelige resultater, og derfor holdt jeg meg alltid til CM og nå FM. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Er spillet freeware nå? svaaaaaar Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Definitivt det beste manager spillet . Hvordan klarte du å få et 3 div lag opp til første div så fort? Taktikk takk Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Tidenes beste manager spill. Er veldig intressert om det er mulig å få tak i iform av freeware Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Mener folk seriøst at det er tidenes beste managerspill? Har dere spilt Championship Manager/Football Manager? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Mener folk seriøst at det er tidenes beste managerspill? Har dere spilt Championship Manager/Football Manager? 8703345[/snapback] Var kansje en stooor overdrivelse, men det er det spille som starta manager spill for min del. Mange gode minner fra det:) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg