Gå til innhold

hva har jeg gjort? Er dette en ordentlig jobb?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For noen dager siden begynte jeg å søke vilt på mange forskjellige jobber. Trodde vel denne stillingen ville passe bra :S

Og i dag fikk jeg en telefon fra ACADEMIC WORK. Er detta en seriøst bedrigft? og hva går det ut på?

 

Etter det jeg skjønte så skulle jeg jobbe for dem, de skulle sende meg videre til deres "kunde"...og der skal jeg ha intervju. Hvis de vi vil ha meg skal jeg til Oslo og signere kontrakt.

 

WTF?

 

Skal jeg avslå tilbudet?

 

Trenger hjelp fort siden han skal ringe tilbake snart! :cry:

 

Vet ikke om jeg skal være glad eller lei meg.

 

edit:

Vi er Sveriges største arbeidsgiver for studenter, og vi er eksperter på å leie ut og rekruttere unge mennesker med, eller under, utdanning.

 

edit: tror dere lønne er bra? er 17år og tjente 83,99kr per time på kid.

 

EDIT IGJEN:

Nå har han ringt meg opp igjen.

 

Jeg bor i drammen (1time unna Oslo). Jeg skal på intervju på lierstranda(30min unna), for Asko (utalte det slik...).

Men arbeidsgiveren vil være ACADEMIC WORK. Så de leier meg ut på en måte?

 

Må først bestå intervjuet :S

 

Timelønna er faktisk på 110kr/time....som jeg synes er ganske greit.

Tror det blir "tungt" arbeid.....

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel her er annonsen jeg søkte på: https://www.nav.no/sbl/stillingssok/stillin...e.do?id=1333213

 

Skal på intervju hos Asko på fredag. får jeg jobben skal jeg til Oslo og signere kontrakt med ACADEMIC WORK.

 

Betyr det at Asko kan sparke meg når som helst uten en grunn? Er forvirra til hundre.

 

Som lagermedarbeider vil du blant annet sortere, plukke og systematisere varer (næringsmidler). Det er derfor viktig at du er nøye og strukturert.

 

Noen som kan forklare hva engrosvirksomhet er kortest mulig?

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

Okei, dette er ikke så komplisert som man skulle tro.

 

Academic Work er et bemanningsfirma, på lik linje som Adecco, Kelly Services eller Xtra Personell.

 

Det fungerer slik at de har en database over folk som ønsker jobb - så kommer bedrifter til dem når de trenger ekstra arbeidskraft. Ofte er det slik at det er bemanningsfirmaet som betaler lønna di, og ordner alt det praktiske - men når det kommer til jobb-relaterte ting så forholder du deg til Asko.

 

Ja, det betyr at Asko kan i praksis sparke deg når som helst hvis de ikke er fornøyd med deg, men Academic Work har et ansvar om å holde deg med oppdrag i perioden dere har inngått kontrakt - sålenge du er flink i jobben og møter opp.

 

Asko er et stort engrosfirma, det vil si at butikker og bedrifter kjøper varer ifra dem. La oss si at Shell stasjonen nedi gata skal ha pølsebrød, pølser og ei kasse epler. Ja da blir det du som plukker varene ifra lageret til Asko som så sender det til Shell stasjonen med lastebil.

Endret av aurstad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Hehe, hvis dette er Asko hvitevareprodusenten blir det fort noen tunge løft. :p

 

Ålreit lønn, da.

 

Edit: Ikke det, nei. Leste annonsen. ^^

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...