Gå til innhold

Nye sanger til GH II


LarryDik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Nå er du ikke nødt til å kjøpe disse pakkene da. Jeg er fullt klar over at mange ønsker sangene fra GH1 også, og vel og bra er det. Men da må man altså belage seg på å betale den prisen utvikleren/utgiveren har satt. Jeg forøvrig spillet er ypperlig og har blitt ganske hekta, hvilket ikke er bra med historieprøve stormende mot meg. Jeg skal forsøke å få gjort litt historie idag, så får spillingen vente.

8360444[/snapback]

Jeg betalte 799,- for Guitar Hero II, inkl. gitar. Si at Guitar Hero II har rundt en 60 sanger (inkl. unlockables, etc), så koster dette meg 13,31 kroner pr. sang.

Med prisingen Red Octane/Activision har satt for DLC, ligger prisen pr. sang på 13,66 kroner. Og inkludert her er ingenting, ingen boks, ingen gitar, kun litt båndbredde.

 

Og selvsagt er man ikke nødt til å kjøpe sangene, men en av de store salgsargumentene til Guitar Hero II er jo at det vil komme sanger på Marketplace. Dersom denne prisingen fortsetter vil det jo være billigere å kjøpe seg en PS2 med Guitar Hero I og II.

 

Jeg synes iallefall det er skuffende få sanger man får her, og forventet meg større pakker til en litt bedre deal enn hva man får pr. i dag.

Meeen, når GH2s orginale sanger har blitt spilt til blods i stua, skal du nok ikke se bortifra at sangene blir lastet ned på felleskontoen her i leiligheten ;)

Lenke til kommentar

Det er jo klart at det er synd at det koster så mye, og att på til at man må kjøpe dem i pakker. Skulle selv gjerne likt å kunne kjøpe enkeltlåter. Men hvis alle lar være å kjøpe de dyre låtpakkene vil kanskje Red Octane, Activision eller hvem nå som bestemmer prisene forstå at kundene ikke er villig til å betale blodpris. Utvikler/utgiver vil ta en høyest mulig pris som kundene fortsatt godtar. Derfor legger de seg akkurat på smertegrensen. Selv om de da selger litt færre låter vil de totalt sett få størst profitt grunnet prisen. Synd, men sant.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at resultatet av en evt. boikott vil være at utgiveren tenker at dette med nedlastede sanger ikke var en like stor suksess som de hadde tenkt i utgangspunktet, og at de vil satse mindre på å få ut flere (og enda tøffere) låtpakker. Jeg tror det er bedre å hyle og skrike enn å boikotte.

Lenke til kommentar
stusset ikke engang da eg så det:P rett inn og kjøpe points:P

8363095[/snapback]

 

haha, samme her, lasta ned alt uten å tenke.

 

Skjønner ikke hva alle piper om at det er dyrt, hvis du ikke har råd, drit i å kjøp!

Verdt hvert eneste poeng! :p

 

ps. er det bare meg eller er GH2 faens vanskelig til tider? Virker som vanskelighetsgraden er uppa litt i forhold til eneren... :blush:

Lenke til kommentar
stusset ikke engang da eg så det:P rett inn og kjøpe points:P

8363095[/snapback]

 

haha, samme her, lasta ned alt uten å tenke.

 

Skjønner ikke hva alle piper om at det er dyrt, hvis du ikke har råd, drit i å kjøp!

Verdt hvert eneste poeng! :p

 

ps. er det bare meg eller er GH2 faens vanskelig til tider? Virker som vanskelighetsgraden er uppa litt i forhold til eneren... :blush:

8365091[/snapback]

 

Synes GH2 er enklere enn GH1. Hammer on og pull-offs er mye bedre laget. Kommer mye mer naturlig enn i GH1.

Lenke til kommentar

Utrolig mye sutring over hele internett fordi det koster 500 points for 3 sanger. Herregud, get over it. Det er klart at RedOctane/Activision vil tjene penger på produktet sitt. Og det er nok mer arbeid bak disse ekstra sangene enn å bare dra noen filer fra en mappe til en annen.

 

Ta å la en online petition, dere som klager :roll:

Lenke til kommentar
Utrolig mye sutring over hele internett fordi det koster 500 points for 3 sanger. Herregud, get over it. Det er klart at RedOctane/Activision vil tjene penger på produktet sitt. Og det er nok mer arbeid bak disse ekstra sangene enn å bare dra noen filer fra en mappe til en annen.

 

Ta å la en online petition, dere som klager  :roll:

8365132[/snapback]

 

les hva fanboysa skriver http://www.xbox360fanboy.com/2007/04/11/fi...ck-marketplace/

 

ikke en positiv av de 20 første jeg leste iallefall.

Lenke til kommentar
Jeg har lest nok sutring allerede fra fanboys og vanlige mennesker, så nei takk.

 

Edit: Det er alltid de som er misfornøyde som hyler høyest. De som ikke syntes det var noen upris sier sjeldent sitt.

8365198[/snapback]

 

Jeg legger merke til at det er mer klaging rundt prisene i f eks USA og UK enn det er her hjemme. Har vel noe med kjøpekraft å gjøre. Her på berget har vi godtatt både dyrere konsoller og spill.

 

Det ser ut som MS og Redoctane kanskje prøver ut prismodellen og ser hvor smertegrensen ligger på GH-låter.

Lenke til kommentar
egentlig er det ikke for mye, fordi man på en måte kjøper hele Guitar hero 1 til 400 kr, bare litt av gangen :)

8361888[/snapback]

Du synes det er ok å betale mer enn butikkpris på GH1 til PS2?

 

Her får man GH1 til 299,-. Da får du spillet på skive, med cover og manual, pluss at flere ledd har fortjeneste på det. Da synes i alle fall jeg at det er åpenbart at nedlastingene burde vært betydelig billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...