Gå til innhold

Nytt om Grand Theft Auto IV (Multi)


Anbefalte innlegg

Vedder på at grunnen til at spillet kommer på PC først 1år etter er vel pga piratkopiene.

Konsoller er jo ikke berørt av dette i like stor grad som PC.

.........

 

De skal jo tjene penger..

Er jo nesten ingen som kjøper spill til PC lengre ... desverre...

8364553[/snapback]

 

Grunnen til at de forrige spillene først har kommet til PS2 og deretter til PC, har jo vært at det er Sony som hadde rettighetene til GTA serien.... "Først melker man PS2 kjøperne, og så får PC spillerne sitt etterhvert" noe i den duren.

 

Men hvor har du fått for deg at nesten ingen kjøper PC spill lenger. Er greit nok at mange velger nå å kjøpe neste generasjonskonsoller, men markedet for PC spill er fortsatt veldig stort...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Fin-fine greier, synes selv at GTA: San Andreas hadde masse plass å boltre seg på, kun for å ha mye plass å boltre seg på, uten at det dette gav så mye tilbake i gameplayverdi.

GTA3 var et fantastisk spill, og jeg gleder meg stort til å returnere til Liberty City.

Lenke til kommentar

Jeg for min del er redd det vil bli for monotont etterhvert, by på hvert eneste hjørne og ikke noe fritt landskap. Får håpe det ikke blir så ille likevel da. :) Håper de har med mer kollektivsaker som buss, tog, trikk, t-bane, ferge osv osv, siden fly ikke er med lengre.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Hvis det bare skal være den byen, burde det gå ann å gå inn i alle husene eller no. Hvis ikke kommer ihvertfall dette spillet til å bli årets skuffelse.

8369836[/snapback]

 

tro meg...det blir ingen skuffelse...

 

det er rockstar me snakker om her...

 

GTA er kansje en av dei største franchisene per dags dato og har vært det i mange år..

 

GTA 4 vil ikkje skuffe, det er så stor fallhøyde for rockstar med dette spiller att dei har ikkje råd til og satse økonomi og rykte på ein risikabel strategi, viss dei har valgt og fjerne flya, forminske byen osv, så har dei nok sine grunner..:)

 

spillet vil nok eige, men vil få stor konkuranse når det blir sluppet, assasins, halo3, og mange ps3 ekslusive titler vil bli lansert i samme tidsperiode..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Ingen fly bryr meg ikke, så lenge spillet blir mer seriøst, realistisk, at folk faller sammen som potetsekker når man skyter dem, og at man virkelig sliter visst man dreper noen, med tanke på rettsforfølgelse.

 

Hadde vært kult visst politiet kunne bygge sak mot deg, og visst man ble tatt for grove forbrytelser, så kunne man ikke spille på et døgn!

Irriterende, men kult. :wallbash:

 

Men på den andre side, det har ikke skadet med Dodo'en fra GTAIII, den kunne man jo fint fly med, med litt trening. Kult at det faktisk var en utfordring å fly langt med den! :)

Lenke til kommentar

Tror dette kommer til å bli noe av det råeste vi har sett av spill noensinne. Den friheten du vil komme til å få. Alle de datastyrte menneskene og bilene rundt deg. Det kommer til å bli en egen verden, noe alla The Matrix. Gleder meg enormt til dette. Filmen som ligger ute på nettet nå viser jo InGame og der er grafikken helt sjuk. At du lettere får politiet etter deg er også bra. Dette kommer nok til å bli veldig realistisk. Å spille multiplayer i Gta 4 må bare bli helt utrolig fett. Greier ikke å vente!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...