Gå til innhold

Bittorent, hva er den beste klienten?


Gjest Slettet+19283741

Hvilket klient synes du er best?  

118 stemmer

  1. 1. Hvilket klient synes du er best?

    • BitComet
      8
    • µTorrent
      77
    • Azureus
      22
    • BitLord
      7
    • BitTornado
      1
    • Bittorent
      2
    • Transmission
      1


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Hva er den beste klienten? Jeg har tidligere erfart bitcomet, men hva er deres erfaringer?

 

Jeg merker også at bittorent gjør at pc'en blir ustabil med tanke på at internetten detter ut.. Er dette noe dere andre plages med også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

utorrent er det mest fullkomne alternativet til azureus og langt mindre ressurskrevende enn den SWING-UIen til azureus. Forøvrig synes jeg programmet er så bra, at jeg heller kjører utorrent under wine (emulering av windows) under linux, enn azureus på linux.

 

Deluge er et annet alternativ som kommer seg, men er usikker på om det har kommet ut til windows enda.

Lenke til kommentar
utorrent er det mest fullkomne alternativet til azureus og langt mindre ressurskrevende enn den SWING-UIen til azureus. Forøvrig synes jeg programmet er så bra, at jeg heller kjører utorrent under wine (emulering av windows) under linux, enn azureus på linux.

 

Deluge er et annet alternativ som kommer seg, men er usikker på om det har kommet ut til windows enda.

8354042[/snapback]

 

Så du vil heller kjøre wine enn java? Wine er langt mer krevende enn java, og det å kjøre wine for ett bittorrent program er for meg sløsing av cpu.

Lenke til kommentar

Da er det noe galt med maskina di, evt blander du termer med hverandre. Ettersom wine ikke er en emulator(Wine Is Not an Emulator ;)), men heller et kompabilitetslager, vil program som kjører i wine ha tilnærma windowshastighet. Merk at det er UIet Swing som azureus bruker, som drar ressurser, resten av java ser ikke ut til å ha dette problemet i like stor grad.

Lenke til kommentar

Har selv den blå frosken som favoritt program når det kommer til torrents.. men nå er det jo relativt begrenset hvor ofte det brukes her.

 

Føler selv dette programmet har virket over forventning både på stabilitet og avanserte alternativer. Men når det kommer til ressurser er det jo ikke tvil om at programmet liker å ha mye minne tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...