Gå til innhold

Norske DC-hubber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker DC++ litt for tiden, og jeg må si meg meget skuffet over at det finnes så få norske DC-hubber. Finner godt over 20-30 svenske, men kun 1-2 norske. Er svenskene virkelig så mye bedre enn oss?

Takker og bukker for eventuelle tips! :smile:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er vel at det er så få norske public hubs som kommer opp på lista over "alle hubene".. Det er mange norske hubs, men ikke på lista..

Skrevet

Gjør det deg noe å være på svenske huber? De svenske er store, og du finner MYE der... Visste om en norsk, men nå som dns2go.com's tjenester har begynnt å koste penger er det få som bruker det mer.

Adressa dit var "marlien.dns2go.com".

Bruk de svenske du :wink:

Skrevet

vault.servebeer.com

Det er en norsk hub som begynner å bli ganske stor nå. Den varierer mellom 5-10 Terrabyte. Jeg er selv OP der og har vært med fra begynnelsen. Flere brukere er ønsket! 10 gigabyte share limit. Ellers ingen spesielle regler.

Skrevet

Quote:

Den 2002-12-17 23:26, skrev spindle:

Gjør det samme her som du gjør i dc....SØK!

Hva tror du jeg har gjort knehøne? Søk selv og se hvor mange treff du får!

Skrevet

Digger de svenske hubene men skulle ønske det var flere gode norke huber. Kor kan man se den fullstendige listen med ALLE hubbene som finnes? Har søkt på nettet men finner ikke en dritt. Dessuten er skulle det gått ann å søke etter en hub f.eks som har med ett enme å gjøre eller land hubben kommer fra.

Skrevet

-=The Golden Angel=-20GB+ @ GoldenAngel.no-ip.org Network

-=The Golden Angel=-10GB+ @ tga-kongtom.no-ip.org

-=The Golden Angel=-5GB+ @ tga-shine.no-ip.org

-=The Golden Angel=-1GB+ @ tga-games.no-ip.org

eget NORSK NETTVERK på 4 hubber

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...