Plutoo Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Heisann.. Dersom dere som er ps3 eiere ønsker å kunne bruke XMB ingame, sier sony folka at dersom det er nok etterspørsel etter det, så er det en mulighet for at de kan legge det inn i neste update.. så legg inn en stemme her: http://www.petitiononline.com/ps3xmb/petition.html
_norse_ Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Burde være en selvfølge at man kan lese/ sende beskjeder og invitere folk på vennelista mens man spiller. Føler meg ganske trygg på at det kommer i løpet av året.
_KroSjefen_ Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Eg vil kunne spille av min egen musikk mens eg spiller, streama fra pcen...det bør sony mekke sammen...
_KroSjefen_ Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Mener du slik som Xbox 360 Guide? 8347329[/snapback] stemmer..
Amored Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hadde ikke vært dumt det nei. Nå vet jeg ikke helt hvordan PS3 fungerer når du er i spill/filmer, men det er alltid greit å ha tilgang til vennelister/musikk osv. når man ser på film eller spiller spill
_KroSjefen_ Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hadde ikke vært dumt det nei. Nå vet jeg ikke helt hvordan PS3 fungerer når du er i spill/filmer, men det er alltid greit å ha tilgang til vennelister/musikk osv. når man ser på film eller spiller spill 8347350[/snapback] film har eg ikkje prøvd men i spill kommer følgende meny opp når du trykker på PS knappen.. avslutt spill slå av system slå av kontroll tildel kontroll på nytt det er alle valgene du har i en ps3 meny ingame..
Amored Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Blir litt i det minste det ja. Men spillene er nok kjempebra selv om det Hvordan får du opp den menyen? Er det en slags "Guide"-knapp?
BlastyTrasty Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Dette forventar eg kjem. Orkar ikkje legge igjen ei stemme på ein online petition.
_KroSjefen_ Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Blir litt i det minste det ja. Men spillene er nok kjempebra selv om det Hvordan får du opp den menyen? Er det en slags "Guide"-knapp? 8347380[/snapback] det er ein PS knapp i midten på sixaxis...med playstation logoen på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå