Gå til innhold

2 spørsmål - ang UI, og account

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

1. Vet noen om noen sider man kan stole på som leverer gratise font's til World of Warcraft? :)

2. Om jeg spiller med to accounter på samme PC, og en blir bannet. Blir da begge automatisk bannet i og med at vi er på samme IP? (Deler pc med en annen, så spiller aldri samtidig.)

Takker for alle svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

1. Vet noen om noen sider man kan stole på som leverer gratise font's til World of Warcraft?  :)

2. Om jeg spiller med to accounter på samme PC, og en blir bannet. Blir da begge automatisk bannet i og med at vi er på samme IP? (Deler pc med en annen, så spiller aldri samtidig.)

Takker for alle svar.  :)

8337836[/snapback]

Første vet jeg ikke.

men spm nr 2 så virker det litt logisk at begge accountene blir bannet.

Men da tror jeg det er hvis det er noe third party opplegg, at begge blir bannet.

Men hvis han ene blir reportet ingame for rasisme og so on, og til slutt blir bannet, så vil jeg ikke tro du også blir bannet=)

Skrevet
Så om han jeg deler pc med spiller med hacks, risikerer jeg også å bli bannet?

8338388[/snapback]

Om det er hacks som blir spotta av warden så kan det gå utover deg og nr du logger på!

Skrevet
Så om han jeg deler pc med spiller med hacks, risikerer jeg også å bli bannet?

8338388[/snapback]

Ja, om han hacker. For da finner de cheaten hos deg, på pc'n. Jeg vil tro at vis det er den pc'n du spiller mest på blir du også bannet, eller kontaktet. Om han er frekk i kjeften eller utnytter bug elsn skal de ikke banne deg, kun konto'n.

Skrevet

Om du planlegger å bruke en account til å jukse på og en som du spiller på til vanlig må jeg nok skuffe deg, begge vil bli bannet. Du kan lett fikse på det med å fake navn og info i en av accountene tho.

Skrevet

Iper blir som sagt ikke bannet.

Om det ligger hack program inne på PC'n vil du ikke bli bannet med mindre disse kjøres og blir oppdaget. Eier du begge kontoene, eller begge kontoene står oppført som samme person vil begge bli bannet.

Warden søker ikke gjennom harddisken, det er ulovlig. Den søker derimot i minnet ditt etter program som kjører, så om han hacker, men ikke du bør det gå greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...