Gå til innhold

Johnny Crash does Texas!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vet ikke om hvor mange som har en Sony Ericsson w810i, men på mobilen følger det hvertfall med en spill som heter "Johnny Crash does Texas". Noen som spiller dette? Spiller av og til, og har en high score på nesten 37 000.

Post high scores og diskuter ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte det og satte i flere timer på stranda for og slå HIgh Score'n min på rundt 30'000.

Utrolig morsomt når du har litt tid å drepe.

Skrevet

hehe jeg har hvertfall 36831 for å være nøyaktig...må fokusere på å treffe småfuglene mest for å så treffe de store tinga som ørna, tornadoen, ballong, lyn, fly osv....da får du masse dobling.

Skrevet

Har det selv. 37000 tror jeg rekken er på hittil. Spiller det mest for å få sove på kvelders tid. Ellers er det ikke så veldig bra egentlig. Vært bedre med noe Yeti-spill på mobilen istedet!

Skrevet

Dammit, jeg klarer ikke å passere rekorden min. Hvordan får dere sånn rundt 45 - 50 000? Prøver dere å treffe alt fortest mulig. Det som irriterer meg kraftig er at mot slutten av bana så er det ingenting igjen...bare småfugler...

Skrevet

Stack Attack er jo dårleg, og Snake 2 var jo berre møl i forhold til gode gamle Snake! Hugsar eg var veldig nær på å få slangen min opp i maksimal lengde nokre gongar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...