Gå til innhold

Har man en nøyaktig dato for Samsung U600?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fulgte med i pakka:

-Lader

-USB kabel

-Stereo headset/handsfree

-Software CD (Samsung PC Studio 3)

-Bruksanvisning, garantikort og noe reklame for Samsung Fun Club.

 

Alt kom i en ekstremt stilig og liten svart eske.

Du kan høre på musikk og radio via headsettet/handsfrien.

Skal du bruke et annet må du kjøpe overgang.

 

Mobilen har nå 2 streker igjen av batteriet etter enda en dags knoting, smsing, musikk og video.

Kjempefornøyd med batteriet så langt :-)

 

EDIT: Fikk tips fra et annet forum om at koden for å installere java spill uten å måtte hente fra WAP funker! Så nå har jeg smellt inn Vyke, Opera Mini og noen kule spill :) Her er instruksjonene:

 

1. Legg over .jad og .jar filen til telefonens minne i mappen 'Andre filer'. Har du ikke .jad så kan du laste ned Jad Maker og få lagd ny. Du kan overføre filene via Samsung PC Studio eller på minnekortet først og så flytte dem inne på telefonen.

 

2. Gå ut av alle menyer og tast inn følgende kode: *#9998*4678255#

Du skal nå få opp 'Aktivert' som melding.

 

3. Gå til 'Andre Filer' mappen og gå til .jad filen (pleier å være på 1kb). Trykk på 'Valg' og så vil du få spørsmål om å installere java programmet/spillet. Trykk ja her.

 

4. For å deaktivere Java install koden så skriver du bare inn den samme koden igjen så skal du få opp 'Deaktivert'.

Endret av AeroX
Lenke til kommentar

fikk mobilen i dag ass ;D trodde den sku være litt slarkete men slider funksjonen er skikkelig tight ;D knall mobil me bra kamera og rå lyd :D litt nedtur at man må kjøpe med adapter og headset for å få ordentlig lyd da, blir fort dyrt ;D

 

anbefaler å kjøpe gode hodeplugger og adapter for å virkelig nyte bang og olufsen forsterkern som er innebygd i telefonen ;D

 

og 2 gb minne er must :D

 

kos ass :D

Lenke til kommentar

Min er litt "vinglete" når jeg ha sliden nede. Men det er ikke så mye at det irriterer meg.

 

Måtte forresten sette mobilen på lading nå etter 3 døgn. Nå har jeg ikke ringt så mye enda men har sett en del video, hørt på mp3, tatt bilder og video + knotet i menyer osv. Jeg er iallefall kjempefornøyd med batterilevetiden!

Endret av AeroX
Lenke til kommentar

Hei! Fikk min i går, og er fornøyd så langt. Bare en ting som irriterer meg; husker ikke hvordan jeg kvitter meg med den "ordforslags-boksen" som dukker opp når man skriver meldinger. Sånn at man bytter ord med 0-tasten i stedet. Fiksa d både på d500 og d900, men husker ikke hvordan..hehe :ohmy:

 

Noen som kan hjelpe? Finner ikke noe i bruksanvisningen :mad:

Lenke til kommentar

Fikk du mobilen din i dag? Min ble sendt for to dager siden, og i går tidlig kom skal den ha kommet til postterminalen i Oslo. Jeg bor i Telemark.

 

I dag står det at den fortsatt er på postterminalen, men jeg skjønner ikke hvordan den kan ha vært der i ett døgn. Kan den ha kommet til posthuset her? Da vil jeg ta meg en tur, nemlig.

Lenke til kommentar
Hei! Fikk min i går, og er fornøyd så langt. Bare en ting som irriterer meg; husker ikke hvordan jeg kvitter meg med den "ordforslags-boksen" som dukker opp når man skriver meldinger. Sånn at man bytter ord med 0-tasten i stedet. Fiksa d både på d500 og d900, men husker ikke hvordan..hehe  :ohmy:

 

Noen som kan hjelpe? Finner ikke noe i bruksanvisningen  :mad:

8589434[/snapback]

 

 

Ingen som vet?? :hmm:

Lenke til kommentar

Batterikapasiteten er bra synes jeg. En av de bedre jeg har hatt i det siste.

Har ladet min 3 ganger siden jeg fikk den (litt over 1 uke gammel).

 

Er kjempefornøyd med telefonen og kommer nok til å ha denne en stund.

Kameraet har super bra kvalitet, men slår ikke K800i/K810i på bildekvalitet. Den slår ihvertfall Nokia's 2 Megapixel kamera langt nedi støvlene!

Men hadde ikke så veldig lyst på en Sony Ericsson + at ALLE har den telefonen.

 

Knappene er kjempegode. Jeg sender mye sms så knapper er veldig viktig for meg. Jeg synes at knappene her er like gode som Nokia telefonene jeg har hatt før. De trykkfølsomme knappene ble jeg vandt med etter 1 dags bruk.

 

Radioen er Stereo FM-Radio med RDS.

Endret av AeroX
Lenke til kommentar
Jeg har en Samsung E730. Vet dere om man kan benytte samme strømlader fra E730 som U600?

8638105[/snapback]

 

Hadde også E730 før og U600 har en helt annen ladeplugg så man kan ikke bruke E730's lader. Du kan bruke ladere og utstyr fra D900 + man kan lade mobilen med USB kabelen (som har lik plugg som laderen og annet ekstra utstyr).

Endret av AeroX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...