Gå til innhold

Den store Fotballdrakt-tråden


ForzaRoma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg greide rett og slett ikke å dy meg. Selv om jeg er Manchester United fan la jeg inn et bud på Fernando Torres # 9 Spania 07/08 drakt på eBay. Kostet ca rundt 300.

 

:D

Way to go, boy! :D

 

Jeg har 3 Liverpool-drakter og en Viking-drakt. Har Torres på den ene LFC-drakten og mitt etternavn på en av de andre, mens den andre er "tom". Vurderer å finne en plass hvor jeg kan få kun trykket, og ta enten Fowler eller Luis Garcia bakpå. Når jeg i november drar til England skal jeg kjøpe Liverpools bortedrakt i år, det er garantert. Trykk bakpå denne vil bli Gerrard 8. Kanskje noen andre Liverpool-drakter også hvis jeg finner. I tillegg vurderer jeg sterkt å plukke opp en av England røde bortedrakter (liker de røde bedre enn de hvite hjemmedraktene). Skal jeg ha trykk på tror jeg det må bli Gerrard 4. Og så må jeg skaffet meg en Spania-drakt i nær fremtid, blir kanskje kjøpt den også i England hvis jeg finner til en grei pris. Blir nok trykk med enten F. Torres, Luis Garcia eller Alonso i så fall. :)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Det jeg har av Arsenalutstyr:

 

Orginal:

- Arsenal Bortedrakt 03-04

- Arsenal Hjemmedrakt 04-05

- Arsenal Treningsdrakt 06-07

- Arsenal Hjemmedrakt 06-08

- Arsenal Treningsdrakt 07-08

- Arsenal Overtrekksdress 08

- Arsenal Strømper 04-05

- Arsenal Shorts 04-05

 

Andre lag:

 

Orginal:

- Svergie Hjemmedrakt 06-08

 

Ja, det var vell alt, har en del fake drakter og lignende.

 

Selv synes jeg Werder Bremen sin Hjemmedrakt er den fineste drakten, hvertfall som jeg har sedd:P

 

http://soccerlens.com/shirts/wp-content/up...-home-07-08.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg lurer også på dette med å kjøpe kun trykket bakpå (Navn og nummer).

 

Har en 06 Spania drakt, og en 08/09 Atletico Madrid bortedrakt, UTEN navn og nummer bakpå. Skulle gjerne hatt Torres/Sergio Ramos trykk på Spania drakten, og Agüero trykk på Atletico drakten. Er det noen steder man kan få fikset dette?:) Med RIKTIG trykktype selvsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...