ⅵdar Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Jeg har et aldri så lite problem. Jeg har en oppgraderingsversjon av windows xp, men cd-en med windows 98 er blitt så ripete at den ikke lar seg lese av. Er det mulig å bruke en fullversjonsdisk og installere med samme cd-key, Eller må jeg få tak på en ny windows 98 cd? Eller finnes det en annen måte å omgå dette på?
andy_cap Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Det du kan prøve er å laste ned en windows xp versjon fra nettet. Pass på at det er samme, pro/home norsk/engelsk. Så kan du se om du får installert med cdkeyen som følger med oppgraderingspakka. Hvorfor må du ha windows 98 i utgangspunktet? Det er litt mot sin hensikt å legge det inn for så å oppgradere.
ⅵdar Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Hvorfor må du ha windows 98 i utgangspunktet? Det er litt mot sin hensikt å legge det inn for så å oppgradere. 8333336[/snapback] Installeringen krever at man enten installerer windows 98 først eller at installasjonen gjenkjenner cd-en for win98.
Hårek Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Installasjonen godkjenner å se en kopiert Win98 CD. Kanskje Nero eller lignende klarer å lese den ripete CDen bra nok til å lage en kopi.
Ståle Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Du har vel lov å laste ned så lenge du har CD-key som er lovlig. Tror du skal kunne sende mail til MS og spørre om ny CD, men det er like greit å bare laste ned en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå