Gå til innhold

Er det noen free online RPG spill ol. der ute?


Anbefalte innlegg

En ting jeg som jeg heller har liten forståelse for, er hvorfor folk fornærmer andre med nedverdigelser som fks. det å kalle Bear for "livløs" av den eneste grunn at han betaler for RS.

Greit nok at jeg støtter dere når det kommer til RuneScape, og hvordan det i og for seg er, men de som har sansen for det har vel ikke av den grunn inget liv? De lever for alt jeg vet i beste velgående ;)

Derimot må jeg også få si at om man uttaler seg om Cabalonline på en negativ måte, kun av den grunn å svare til den person som nedverdiger RuneScape, og folkene som liker det, så er man vel egentlig ikke bedre selv.

Det å ta igjen på samme måte anser jeg fullstendig meningsløst, og tåpelig!

 

Jaja...

9303346[/snapback]

Enig med deg, jeg betalte for runescape en periode før jeg ble lei det, hvorfor jeg betalte? Det kostet en slik og ingenting og du fikk tilgang til mange flere quests handlinger og utstyr samt at medspillernene generelt er bedre.

Hvis jeg først skulle spille det er det bare være tull og spille gratis versjonen når betal versjonen er så mye bedre.

Beste med runescape er questene de er meget gode og varierte, det er også veldig mye forsjellig å gjøre.

Det er også lett og komme inn i og krever ingen instalasjon.

Svake sider er grafikken, kampsystemet og utrolig mange drittunger og tullebukker som spiller. Det som gjorde at jeg sluttet å spille var imidlertid all grindingen som måtte til for å komme opp i levels. Det gikk fort i starten men når du kom over level 40 i skills så tok det veldig lang tid å levle.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...