Frijazz Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Jeg har vandret rundt en del i Oblivion men aldri funnet noen expert eller master alchemy apparater. Jeg har kun funnet et par journeyman apparater. Min å værende karakter er level 34 og jeg spiller blandt annet med OOO1.3. Noe som vet hvor jeg kan finne/stjele/kjøpe master alchemy apparater?
MiSP Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Du finner en del OOO-spoilere her, se under overskriften Alchemy Gear Locations.
Frijazz Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Takker! Da skal jeg få undersøkt det videre når jeg starter min neste karakter til uken. Greit å ha godt utstyr for å lage litt mer potente potions.
Gavekort Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 jeg har 100% orginalt oblivion og er i level 21 og jeg har sett master ofte i butikker!
MiSP Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 jeg har 100% orginalt oblivion og er i level 21 og jeg har sett master ofte i butikker! 8342834[/snapback] Originalt Oblivion ja, men Frijazz spiller med Oscuro's Oblivion Overhaul.
sv1 Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 (endret) OOO gjør at du ikke bare finner bra ting etter levelen din. F.eks. i orginalt oblivion kan du bare drømme om å finne master alchemy greier på level 1 Og når du spiller OOO flommer det ikke over av master greier selvom du er 20+ i level. Endret 9. april 2007 av sv1
MiSP Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 gjør OOO noe med alchemy apparatene??.. 8342910[/snapback] OOO gjør noe med stort sett hele spillet. Tror det kun er det grafiske samt hvordan du levler som er uendret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå