Gå til innhold

Flere som HATER MessTV?


Anbefalte innlegg

Så på en konkurranse en dag hvor de skulle ha inn 100 svar, og nummer hundre fikk da premien. De første fem minuttene sa han at det var veldig nærmt, no var det bare å sende inn. Sånn tre kvarter seinere var det like nærmt. Totalt idiotisk. Problemet er jo at de totalt lurer folk....  :whistle:

8330907[/snapback]

 

Det la jeg og merke til her om dagen, teite mannen sitter og sier kanskje det er denne, elller denne, neinei... Ja, med dette tempoet kommer til det til å gå kjempe raskt! (eller ikke)

 

 

Og hvordan de, ja nå skal vi ha en kokrurranse, ja en storslåt ........... konkurannse, rett etter denne sangen skal jeg (begynne og) fortelle hvordan du kan bli den heldige vinneren av ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De beste programlederene EVER på MessTV (nå heter det vel InteraktivFrokost menmen (det har ikke blitt noe bedre fordi)) var Gretne Gamle Gubber

 

De to første som var programledere gikk når de ikke hadde noe vettigt å snakke om OG JA DET BURDE DE ANDRE OGSÅ GJORT

 

men neeei.. da hadde de jo vært ferdig 10min etter programmet startet ifjor..

 

Og konkurransene er jo bare ... og de som sender inn.. en sender inn feks Frankrike, også kommer alle de andre som sendte samtidig også opp. Men 10min etter det så kommer det en til.. minner meg om dette her

Lenke til kommentar

Hva i helvete? Finnes det faktisk folk som ser på det mest FATTIGSTE som noen gang har blitt sendt på Norsk TV?

 

At folk faktisk gidder å bli med i disse konkurransene er vel enda mer overraskende men men. Samma faen, priser meg lykkelig over at jeg ikke er såpass idiot å kaster bort spenna mine på noe sånt som MESS-TV og Sonen eller hva faen dere kalt det.

Lenke til kommentar

Synes å ha lest en plass, at grunnen til at slikt sendes hele natta, er at kanalene er pliktige til å ha et visst antall timer norske programmer. Og som kjent, sender jo TVN så godt som bare amerikanske serier.

 

Dog, hadde jeg jobbet i TVN, hadde jeg satset på å sende mer norske programmer, så hadde jeg sluppet å sende MessTV (eller hva) 12 timer i døgnet.

Lenke til kommentar

Om man hater det så er det jo strengt tatt bare å skru av, eller over på noe annet.

 

Men jeg er 100% enig i at programmet er kynisk og spiller på enkelte menneskers dårlig dømmekraft og sans for økonomi. De tjener utrolig mye penger på å late som om svarene de får inn er feil, for deretter å fortsette å ta inn sms på sms for få et "rett" svar.

 

Slike programmer er dårlig tv, men jeg tviler på at vi blir kvitt det så lenge dumme mennesker lar seg lure av dem.

Lenke til kommentar

jeg skal heller ALDRI se på MESStv mer , fy fa** .. jeg skulle legge meg i går så slår jeg på tvn så frister de med ps3 , da må jeg jo seff henge meg på og sender inn en melding, og hinta er jo helt føkka, spesielt når vi får vite hva det er i slutten og jeg sendte rett svar inn og de står å babler om at ingen har rett svar så 5-10 min etterpå kommer de med en vinner , og var det meg ? nei... ALDRI mer messtv sier bare jeg.

gjeesp er trøtt for det slutta ikke før 07.00 , så begynte morgenmess-tv

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg sente inn svar på Mess Tv for en god stund sia(GameCube var premien) og jeg var ganske tilig ute med rett svar og venta på og se om jeg var først. Men meldinga mi kom jo aldri. Ikke før etter tre kvarter melte de fra om at de hadde en vinner, og det var ikke meg. Det kan da umulig ha vert en kø på 3 kvarter. Bare svindel hele jævla driten :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...