Gå til innhold

Bursdagsgave til henne...?


Knett

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en kjæreste som fyller 22 om 13 dager.. Jeg lurer på hva jeg skal gi henne.. Vil gjøre noe skikkelig søtt og gi noe som huskes og har en betydning for henne. Hun er glad i klær og vennene sine, og så ofte hun kan tar hun en fest med dem. Ellers vil hun bli sykepleier og er vikar på et sykehjem, hvis noe av det kan hjelpe..

 

Ellers er det bare å komme med forslag på hva man kan gjøre og hva man kan gi..

 

På forhånd takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse trådene slutter aldri å fasinere meg. Hun er jo din kjæreste, burde ikke du være en av de mennskene som kjenner henne best og da også den som er mest kvalifiserte til å finne en gave til henne?

Det beste tipset du får ut av dette forumet er nok, og vil alltid være, dildo.

Lenke til kommentar
Disse trådene slutter aldri å fasinere meg. Hun er jo din kjæreste, burde ikke du være en av de mennskene som kjenner henne best og da også den som er mest kvalifiserte til å finne en gave til henne?

Det beste tipset du får ut av dette forumet er nok, og vil alltid være, dildo.

8327971[/snapback]

Bra skrevet :!:

 

Smykke, bamse, reise, dildo, bare fantasien setter grenser, og pengene da :innocent:

Lenke til kommentar
Disse trådene slutter aldri å fasinere meg. Hun er jo din kjæreste, burde ikke du være en av de mennskene som kjenner henne best og da også den som er mest kvalifiserte til å finne en gave til henne?

Det beste tipset du får ut av dette forumet er nok, og vil alltid være, dildo.

8327971[/snapback]

Samme tenker jeg.

 

edit:

Men det er ikke alltid så lett, slikt som det her. Så jeg skjønner godt at folk lurer på tips.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Hehe.. takk for mange gode svar:p Men forslag til hva man kan gjøre sammen den store dagen? Noe for å toppe begivenheten...

PS: Hun liker ikke og vil ikke ha en dildo..

8328987[/snapback]

Ta hun med ut på middag, og overrask med noe.

 

Hva liker henne? Det er jo bare du som vet akkurat hva som kan passe henne, for denne anledningen- :love:

Lenke til kommentar
Hehe.. takk for mange gode svar:p Men forslag til hva man kan gjøre sammen den store dagen? Noe for å toppe begivenheten...

PS: Hun liker ikke og vil ikke ha en dildo..

8328987[/snapback]

Ta hun med ut på middag, og overrask med noe.

 

Hva liker henne? Det er jo bare du som vet akkurat hva som kan passe henne, for denne anledningen- :love:

8329962[/snapback]

 

Ja, jeg har tenkt på å gi henne en spa pakke.. En dag på spa liksom, så kanskje en middag hjemme som jeg har laget.. Så overraske henne med en forlovelsesring.. Hun har veldig lyst å gifte seg..

 

Men problemet er prisene på alt.. Noen som vet om forlovelsesringer til en vittig pris?

Lenke til kommentar
Hehe.. takk for mange gode svar:p Men forslag til hva man kan gjøre sammen den store dagen? Noe for å toppe begivenheten...

PS: Hun liker ikke og vil ikke ha en dildo..

8328987[/snapback]

Ta hun med ut på middag, og overrask med noe.

 

Hva liker henne? Det er jo bare du som vet akkurat hva som kan passe henne, for denne anledningen- :love:

8329962[/snapback]

 

Ja, jeg har tenkt på å gi henne en spa pakke.. En dag på spa liksom, så kanskje en middag hjemme som jeg har laget.. Så overraske henne med en forlovelsesring.. Hun har veldig lyst å gifte seg..

 

Men problemet er prisene på alt.. Noen som vet om forlovelsesringer til en vittig pris?

8331374[/snapback]

Hørtes ut som en kjempe ide. Du må jo være med på spa du og da :love:

 

Hva er en maks pris på ringen da?

Lenke til kommentar
Hehe.. takk for mange gode svar:p Men forslag til hva man kan gjøre sammen den store dagen? Noe for å toppe begivenheten...

PS: Hun liker ikke og vil ikke ha en dildo..

8328987[/snapback]

Ta hun med ut på middag, og overrask med noe.

 

Hva liker henne? Det er jo bare du som vet akkurat hva som kan passe henne, for denne anledningen- :love:

8329962[/snapback]

 

Ja, jeg har tenkt på å gi henne en spa pakke.. En dag på spa liksom, så kanskje en middag hjemme som jeg har laget.. Så overraske henne med en forlovelsesring.. Hun har veldig lyst å gifte seg..

 

Men problemet er prisene på alt.. Noen som vet om forlovelsesringer til en vittig pris?

8331374[/snapback]

Hørtes ut som en kjempe ide. Du må jo være med på spa du og da :love:

 

Hva er en maks pris på ringen da?

8334341[/snapback]

 

Maks pris må være 700kr eller noe i den duren, men tenkte på allianseringer.. Slik at vi bærer en hver..

Lenke til kommentar
alliansering er jo et godt forslag, da kan du jo kjøpe stener etterhvert og ''fylle'' på :)

8339863[/snapback]

 

Ja, er litt usikker.. Kanskje dumt å bruke penger på noe jeg ikke har råd til.. bedre å spare til jeg kan kjøpe noe skikkelig..

Lenke til kommentar
Somsagt er nok det beste du kan gjøre å finne på noe selv. Men jeg syntest ikke det der med middag, spa og ring var dumt.

 

Ellers må jeg være litt OT. Hvordan kan du klare å ha 0 innlegg når du har svart flere ganger i denne tråden, Knett?

8363266[/snapback]

 

Vet faktisk ikke.. Laget bare en bruker her for å kunne få svar på dette.. Er ikke kjent med dette.. Kanskje en feil i systemet?

 

Ellers noen andre forslag utenom det som er sagt i denne tråden på hva man kan gjøre og gi til dama?

Lenke til kommentar
Hvordan kan du klare å ha 0 innlegg når du har svart flere ganger i denne tråden, Knett?

8363266[/snapback]

Rett og slett fordi poster i Off-Topic-kategorien ikkje "teller."

8368359[/snapback]

 

Damn you, fascist system!

 

Spa, middag og ring høres ut som = win, burde sikre deg en tur til sengehalmen i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...